RTA-33 är VÄRDELÖS som db-mätare om du inte har micken som är avsedd för det. Tror dessutom att den "bara" gick till 165db medans rta-micken bara gick till 130 eller 140.....
Jonas, Björn mfl kommer nog ihåg bättre.
Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP