6 februari 2009
Trådstartare
för de första, har jag postat på rätt ställe? de tillhör ju interiör men man vet aldrig.
de är så att jag med 95% säkerhet ska köpa en 850, men den har "stora" stereon, och då jag har en riktig fullblodsstereo med miljarder funktioner o massa tjafs som kostar skjortan så skulle man gärna vilja pilla i den, går de att slita ut de stora åbäket o sätta i en konsol så man får i en vanlig stereo? eller är de annorlunda kablage till de stora? om det går, är det isåfall mycket arbete med att få tag i en konsol o snickra dit den? någon som gjort detta?
tack på förhand!