5382
Sök

Vilken typ av färgkombination ska ja ha?

7 100 Inlägg
6 februari 2009
Trådstartare
#1
mors!
tänkte höra lite med er om va ni tkr skulle vara snyggast!
ska lacka om mazdan mörklila,men vet inte hur ja ska lacka lister,bakspeglar,torkararmar mm

ska även på med en vinge,men de blir nog lila!
obs,allting är gjort snabbt i paint tongue

med svarta lister mm,obs,ska ha vita fälgar.
https://www1.garaget.org/gallery/archive/27938/561654_wyrhsx.jpg


med allt vitt.
https://www1.garaget.org/gallery/archive/27938/561655_8awfun.jpg

eller med bara speglar,handtag,torkare
https://www1.garaget.org/gallery/archive/27938/563212_vbrphd.jpg


eller om ni ha nå förslag?

mvh
Senast redigerat av bmx (6 februari 2009)

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

149 Inlägg
7 februari 2009
#2
Hellila med vita fälgar lägger jag min röst på.



Sök