6 februari 2009
Trådstartare
mors!
tänkte höra lite med er om va ni tkr skulle vara snyggast!
ska lacka om mazdan mörklila,men vet inte hur ja ska lacka lister,bakspeglar,torkararmar mm
ska även på med en vinge,men de blir nog lila!
obs,allting är gjort snabbt i paint

med svarta lister mm,obs,ska ha vita fälgar.
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/27938/561654_wyrhsx.jpg]()
med allt vitt.
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/27938/561655_8awfun.jpg]()
eller med bara speglar,handtag,torkare
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/27938/563212_vbrphd.jpg]()
eller om ni ha nå förslag?
mvh
Senast redigerat av bmx (6 februari 2009)
hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!