Manlig modell sökes!

M3Tim flaggstångsknoppförgyllare
7 februari 2009 · 255 Inlägg

HAHAHAHA    sjukt rolig tråd . vad tror ni om en mössa med musse pigg öron och en leopard string big_smile

varför gå på gatan när man kan krypa på trottoaren
volvo_nicke3 Avstängd
7 februari 2009 · 519 Inlägg

Min får inte plats i stringkalsonger xD wink hahahaha skööj tongue

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)
Soil
7 februari 2009 · 108 Inlägg

M3Tim skrev:
HAHAHAHA    sjukt rolig tråd . vad tror ni om en mössa med musse pigg öron och en leopard string big_smile

Meeeeeoooowww!!! *ramlar av stolen*

don't cry just suck
M3Tim flaggstångsknoppförgyllare
7 februari 2009 · 255 Inlägg

Soil skrev:

M3Tim skrev:
HAHAHAHA    sjukt rolig tråd . vad tror ni om en mössa med musse pigg öron och en leopard string big_smile

Meeeeeoooowww!!! *ramlar av stolen*

nu ska vi inte ta i så . men ja det kanske vore nålol

varför gå på gatan när man kan krypa på trottoaren
smiler
7 februari 2009 · 672 Inlägg

Antar att du får söka på nåt fjollforum om du ska hitta nån som kan tänka sej posa halnaken framför nån kärra haha...

Senast redigerat av smiler (7 februari 2009)

Damn Smiler did you just smile? Hell yeah i did =)
/Thomas.
Phaetoon
8 februari 2009 · 8 156 Inlägg

Soil skrev:

Bjork skrev:
Hihi tongue enbart för att jag är kille som ja reagerar tongue Känner lite pojkar som skulle passa in perfekt till detta tongue Solar solarium typ 2ggr i veckan å tränar konstant

nu förstår ja inte vad du menar roll

skicka hit pojkarna!
det är bra om de inte är allt för frågvisa och pratsamma heller.. gärna lobotomerade

Min kusin kanske skulle platsa?
http://www.flickr.com/photos/tomas_s/14 … 158419447/
Han kan nog deffa ner sig till 90kg wink

Jag själv har lite för många kilon ner till 90kg. Kan knappast deffa ner mig mer än till 105kg.

Ganska så intressant vinkling på tråden. Låter den vara så länge.
(den platsar ju inte direkt i efterlyst-forumet)

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
TheDeadDorkster Dieselgypsy
8 februari 2009 · 538 Inlägg

hehe, intressant tråd.. Det krävs verkligen en viss typ av människa för den här typen av jobb. Själv är jag en som ser bättre ut med kläderna på än av wink så jag tror att jag tyvärr är fel människa för jobbet (som dom flesta på detta forum).

Utlovar du dock en mindre summa pengar kommer nog folk att flockas till dig wink

Ta gärna en titt på en av mina bilar och kommentera ifall du gillar någon av bilderna
smiler
8 februari 2009 · 672 Inlägg

Pinsamt om en "man" skulle sjunka så lågt att posera framför en bil...

Damn Smiler did you just smile? Hell yeah i did =)
/Thomas.
Soil
8 februari 2009 · 108 Inlägg

Phaetoon skrev:
Ganska så intressant vinkling på tråden. Låter den vara så länge.
(den platsar ju inte direkt i efterlyst-forumet)

Jag hoppas folk förstår ironin..

Efter att ha suttit uppe på fredagen o tittat igenom många fina bilar (även fula) så blev jag väl lite trött på de som har tjejer som fläker sig på dem.. oftast väldigt smaklösa bilder med halvtaskiga brudar också för den delen.

Har fått PM från folk som minst sagt INTE fattat ironin. Hoppas några fick sig ett gott skratt iaf! wink

don't cry just suck
s40kungen
8 februari 2009 · 180 Inlägg

Jag ställer ju direkt, en dröm ju. call me

Autonom
8 februari 2009 · 319 Inlägg

Soil skrev:

Phaetoon skrev:
Ganska så intressant vinkling på tråden. Låter den vara så länge.
(den platsar ju inte direkt i efterlyst-forumet)

Jag hoppas folk förstår ironin..

Efter att ha suttit uppe på fredagen o tittat igenom många fina bilar (även fula) så blev jag väl lite trött på de som har tjejer som fläker sig på dem.. oftast väldigt smaklösa bilder med halvtaskiga brudar också för den delen.

Har fått PM från folk som minst sagt INTE fattat ironin. Hoppas några fick sig ett gott skratt iaf! wink

Du ljuger!

Ordning är till för idioter, genier behärskar även kaos.
Soil
9 februari 2009 · 108 Inlägg

Autonom skrev:

Soil skrev:

Phaetoon skrev:
Ganska så intressant vinkling på tråden. Låter den vara så länge.
(den platsar ju inte direkt i efterlyst-forumet)

Jag hoppas folk förstår ironin..

Efter att ha suttit uppe på fredagen o tittat igenom många fina bilar (även fula) så blev jag väl lite trött på de som har tjejer som fläker sig på dem.. oftast väldigt smaklösa bilder med halvtaskiga brudar också för den delen.

Har fått PM från folk som minst sagt INTE fattat ironin. Hoppas några fick sig ett gott skratt iaf! wink

Du ljuger!

..jag har helt enkelt redan hittat tillräckligt många offer.. Moahahahaha!! tongue

don't cry just suck
blacken
9 februari 2009 ·

Soil skrev:

blacken skrev:
Det är bara våra kroppar som ni kvinnor är ute efter, först så ska vi tillfredställa edra visuella och sexuella lustar på diverse raffinerade och förnedrande sätt,  sedan så ska vi stå för eran marktjänst. Snacka om att man känner sig väldans objektifierad..tongue

komsi komsi big_smile

Bäääh, jag är ett elakt får,  Bääääh! jag behöver att straffas, Bääääh!.. tongue

Germax
9 februari 2009 · 12 086 Inlägg

Lägg upp lite bilder på dig själv så ska jag överväga ditt erbjudande! wink

Germax
9 februari 2009 · 12 086 Inlägg

smiler skrev:
Pinsamt om en "man" skulle sjunka så lågt att posera framför en bil...

Hade jag varit biff, solbränd och haft sånna där vackra bruna ögon hade jag posat framför allt o alla cool

s12 Nissan Gazelle
9 februari 2009 · 1 460 Inlägg

Soil : jag har hört att tjejer gillar killar med mörkt hår o mörka ögon , hoppas att du har många killar som ställer upp på de här ha ha

Nissan Silvia
Revotech Pedal To The Metal
9 februari 2009 · 750 Inlägg

Soil skrev:
om du är snäll kan du få komma upp till min lägenhet o diska tongue

Jag måste bara passa på och tacka folk som delar ut lite ljusa och glada stunder efter att ha haft en jobbig och slitsam dag i garaget med en bil som inte vill som jag vill... Då är de bra att få sej ett gott skratt xD

Underbart hög moral i denna tråden smile

Martin Karlsson -Plötsligt händer det
Saab 9000 "Street Ethanol Edition" (1993)
Saab 9-5 Vector "ChriMa Dragbil" (2003)
Saab 9-3 Viggen "Saftey car" (2002)
stork3n
9 februari 2009 · 84 Inlägg

jag ställer upp om jag nu får ligga på opel huven och smeta chokladsås på mig och huven tongue skulle även vilja ha maränger på bröstvårterna och en banan i munnen.. kan lova att du skulle få mkt uppmärksamhet för det kortet tongue

om inte det funkar kan du och jag "brainstorma" lite tills vi kommer på nåt top notsch tongue

haha

Audi GT "a dream came true" (1988)
_Wallis_
9 februari 2009 · 4 506 Inlägg

Fråga string Emil.
www.sting-emil.de
hahahaha big_smile

Kan du andas kan du dö.
Sushikocken Sleeper
9 februari 2009 · 3 084 Inlägg

_Wallis_ skrev:
Fråga string Emil.
www.sting-emil.de
hahahaha big_smile

länken funkar inte... men min slutledningsförmåga säger www.string-emil.de

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang