5403
Sök

Färg kod honda civic 95 the fast and the furious?+pris

367 Inlägg
7 februari 2009
Trådstartare
#1
Hej jag ska lacka min volvo 740 i denna lack (bilden) typ blank svart men hittar inte färg koden. och skulle vilja ha ett ca pris om man lämnar bort bilen till en små stad,s firma. bilen är i fint skick ige större spackel jobb. 

tack på för hand:)  (endast seriösa svar)


https://www1.garaget.org/gallery/archive/109091/563668_8dqd1p.jpg


149 Inlägg
7 februari 2009
#2
Det enklaste är om du går till din lokala lackfirma och kollar på färgprover finns 1000tals olika svarta nyanser finns säkert någon du gillar. Eller när du är ute och åker kolla på olika bilar hittar du nån du gillar så är det bara att ta regnummret och kolla upp modell och årsmodell.
Angående pris så skiljer det markant mellan olika lackerare först och främst beror det på om du vill ha med kvitto eller utan. Utan kvitto från 10 000:- - 20 000:- med kvitto 20 000:- - 30 000:- men som sagt det beror helt på vilken lackerare du får tag i.
Mitt tips är att försöka få tips om nån lackerare som är duktig i närheten av där du bor, ok om det är billigt med i första hand så ska det ju se bra ut.

Mvh Micke
Senast redigerat av gottisen (7 februari 2009)


367 Inlägg
7 februari 2009
Trådstartare
#3
gottisen skrev:
Det enklaste är om du går till din lokala lackfirma och kollar på färgprover finns 1000tals olika svarta nyanser finns säkert någon du gillar. Eller när du är ute och åker kolla på olika bilar hittar du nån du gillar så är det bara att ta regnummret och kolla upp modell och årsmodell.
Angående pris så skiljer det markant mellan olika lackerare först och främst beror det på om du vill ha med kvitto eller utan. Utan kvitto från 10 000:- - 20 000:- med kvitto 20 000:- - 30 000:- men som sagt det beror helt på vilken lackerare du får tag i.
Mitt tips är att försöka få tips om nån lackerare som är duktig i närheten av där du bor, ok om det är billigt med i första hand så ska det ju se bra ut.

Mvh Micke

JA JAG FÅR NOG GÖRA DET:)


Det som inte dödar gör ont
2 668 Inlägg
7 februari 2009
#4
finns inget gymnasium med lackinriktining du kan lämna in bilen..?

2slow


Sök