3751
Sök

Är dessa Devil eyes något att ha??? Nån som har erfarenhet och kanske bild på hur dem lyser???

Mollllgan
9 februari 2009
Trådstartare
#1
Kolla HÄR

Tänkte förnya looken på bilen då jag tycker originalen är fruktansvärt fula.....
Är det ngt SBP yttrar sig om???

Mvh

Avstängd
1 031 Inlägg
montör och hobby mekaniker
2 672 Inlägg
9 februari 2009
#3
dom säger ju inget om angeleyes vad jag har förstått, och då devil eyesen fungerar på samma sätt, dvs aggerar positionsljus, så borde dom inte klaga tycker jag! men fråga hova om du vill vara säker!

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.

460 Inlägg
9 februari 2009
#4
bara dom har en e-märkning så är det ok

Professionell amatör
451 Inlägg
9 februari 2009
#5
Devil eyes på volvo ? Njaaa

AUDI - Four rings to rule them all

Mollllgan
10 februari 2009
Trådstartare
#6
Grimling skrev:
Devil eyes på volvo ? Njaaa

smaken är som baken tongue ... nej jag ska inte ha dem..... letar klarglas ist..  lol

Mvh
Senast redigerat av _S40_ (10 februari 2009)

401 Inlägg
12 februari 2009
#7
ingen problem hos SBP
men dom här e snyggare på volvo http://www.ks-carstyling.se/product.do? … -7613082-3



Sök