4735
Sök

Toning smakråd, lemans

1 131 Inlägg
9 februari 2009
Trådstartare
#1
Funderar på att tona bakrutan och de små sidorutorna på Lemans'en, dock ej bestämt mig vilken nyans..

-Köra på väldigt mörk toning eller någon mildare nyans?
Vad blir snyggast på min bil tro?


VW-nörd?
4 332 Inlägg
9 februari 2009
#2
Svårt...
Tror de kan se konstigt ut om du tonar jättemörkt på sidorutorna iom att du inte får tuna sidorutorna fram, blir en konstig "avkapning" där.
Men mörkt på bakrutan går ju fint, och sen kanske en ljusare på sidorutorna? Då blir hoppet inte så stort mellan de och sidorutorna fram


1 131 Inlägg
9 februari 2009
Trådstartare
#3
Mortalis skrev:
Svårt...
Tror de kan se konstigt ut om du tonar jättemörkt på sidorutorna iom att du inte får tuna sidorutorna fram, blir en konstig "avkapning" där.
Men mörkt på bakrutan går ju fint, och sen kanske en ljusare på sidorutorna? Då blir hoppet inte så stort mellan de och sidorutorna fram

jo det är sant..
det är juh också en variant!



Sök