4704
Sök

Matta ner lacken,hur?

7 100 Inlägg
11 februari 2009
Trådstartare
#1
mors!
ska lacka om mazdan,så därför undrar ja hur ja mattar ner lacken?
är det bara och ta nån slip och slipa ner det lite eller finns de nå medel ja kan andvända mej av?

mvh

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

812 Inlägg
11 februari 2009
#2
det är bara att slipa..  är det mkt spackel jobb eller? annars så börja rugga ner lackan med typ 120kapper å sen går du bara till finare och finare..  avsluta med 400 el 600 papper lägg slipgrund och matta ner de med 600papper och sen legger du lackan så kommer det att bli kalas smile

man lever bara en gång..

7 100 Inlägg
11 februari 2009
Trådstartare
#3
näe de är inte mkt spackeljobb!
okej tackar tackar smile

fast lacken är ju inte den tjockaste på den heller!men ska testa de där iaf smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

4 767 Inlägg
11 februari 2009
#4
Allt du behöver veta står i denna tråden:

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=12942

Tråd låst.

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård


Sök