11 februari 2009
Trådstartare
mors!
ska lacka om mazdan,så därför undrar ja hur ja mattar ner lacken?
är det bara och ta nån slip och slipa ner det lite eller finns de nå medel ja kan andvända mej av?
mvh
hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!