4885
Sök

Värt det? audi a4

5 Inlägg
11 februari 2009
Trådstartare
#1
har nu kollat igenom webben etc, funderar faktiskt pa att styla min audi a4 b5 nu. tänkte bla sänka bilen omkring 40-50 mm pga att audin är mkt hög.
sa jag räknade ihop priserna pa en del av sakerna som jag var rätt säker pa att jag ville köpa.
till sänkningen kommer ju da sportstötdämpare.
läst pa lite och antar att det kostar runt 10.000 för allt som ingar i sänkningen.
sedan fälgar blir la omkring 10.000 extra.

kommer köpa spoiler senare (antar det är omkring ett till tva tusen).
först av allt skulle jag vilja fixxa sänkningen och montera fälgarna.

efter det kommer jag att montera grill, det kompletta kjolpaketet samt bak och framljus, spoiler samt backspeglar.
det blir la omkring 1-2 tusen igen för backspeglarna.

efter det kommer lackeringen. blir troligen svart. ingen aning vad det kostar dock, nan som vet?

http://www.stylingshopen.se/a4-b5-95-99 … 96drl.html       = 3595 kr

http://www.stylingshopen.se/audi-a4-95- … sg933.html                         = 695 kr

http://www.stylingshopen.se/bakkjol-los … -r-01.html             = 3595 kr

http://www.stylingshopen.se/front-boost … -f-01.html = 3595 kr

http://www.stylingshopen.se/sidokjolar- … -s-01.html   = 3595 kr

för sänkning etc 10.000, fälgar 10.000, omkring 20.000 för kjolpaket o stuff. + lackningen.

sa meníngen med allt detta var att jag ba ville veta vad ni tyckte tongue verkar det värt att styla audin sa mkt? 40.000 kr e en stor summa trots allt....  kommer senare troligen även att tuna motorn men det far vänta tills jag sparat ihop mer pengar tongue

508 Inlägg
11 februari 2009
#2
det är fint att lägga ner lite pengar på bilen, men du ska veta att man aldrig får tillbaka det igen.... en hobby är en hobby, du avgör summan allt får kosta!

8 156 Inlägg
11 februari 2009
#3
Jag skulle sätta på kjolpaketet och mät upp ungefär hur låg du vill att bilen ska bli och utgå från det när du ska bestämma sänkningen.
Men om du ska ha max sänkning så kvittar det ju.
Vad är det för årsmodell?

Jag gillar verkligen den generationen av A4.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Med.lem
3 759 Inlägg
11 februari 2009
#4
Stylingshopen lär bli lyckliga iaf smile

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

5 Inlägg
13 februari 2009
Trådstartare
#5
tackar för svaren, kommer nog göra så att jag säljer audin och sparar ihop på nåt nyare.
får se vad jag sparar ihop te wink blir la nåt runt 100.000 elr så


Sök