Angående: Någon Malmö-Träff i April?

Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
19 mars 2009 · 4 418 Inlägg

Kajlie skrev:
Plus att på söndagar e man helt sleten.

+1

eX3Me Skåne Crazy Crew
19 mars 2009 · 701 Inlägg

Jill: Check your PM
jag tycker vi snackar oss samman vad som passar Malmö bäst och så gör vi något bra tillsammans är mitt förslag.
Träffen den 19:e är ju lite starten av gamla träffen, vi kan ju ha kvar den och efter den ser vi hur vi lägger upp ett bra system för Malmöträffarna, vad tycker ni?

Kungen-EssE
19 mars 2009 · 993 Inlägg

lyssna här töser.....

Vi ska ha det som förr!!!!:: -->
Onsdagar kl 20.00 (efter meca, då många danskar och från andra städer kommer)
Söndagar kl 19.00 på biltema, sen vidare till körningen...

fixa ihop det någon.... bara börja starta, sen kommer alla komma automatisk utan att behöva skapa massa trådar.. (1gång i veckan då).

klart slut

Mercedes CLS 55 AMG V8 Kompressor "Performance Package" (2006)
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
19 mars 2009 · 4 418 Inlägg

Kungen-EssE skrev:
lyssna här töser.....

Vi ska ha det som förr!!!!:: -->
Onsdagar kl 20.00 (efter meca, då många danskar och från andra städer kommer)
Söndagar kl 19.00 på biltema, sen vidare till körningen...

fixa ihop det någon.... bara börja starta, sen kommer alla komma automatisk utan att behöva skapa massa trådar.. (1gång i veckan då).

klart slut

Just ja... Onsdagar hade jag glömt! big_smile

Så du känner inte för lördags träff då Esse?

Kajlie Garaget Video Crew
19 mars 2009 · 842 Inlägg

Jag tycker, lördags träff typ som vi haft eller kanske lite senare sen drar man till helsingborg. Varannan vecka kanske dock inte varje vecka för då lär dom dö ut.
Vi som inte bor i malmö bli ruinerade om vi ska köra in till malmö/lödde/helsingborg varje vecka smile

Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
19 mars 2009 · 4 418 Inlägg

eX3Me skrev:
Jill: Check your PM
jag tycker vi snackar oss samman vad som passar Malmö bäst och så gör vi något bra tillsammans är mitt förslag.
Träffen den 19:e är ju lite starten av gamla träffen, vi kan ju ha kvar den och efter den ser vi hur vi lägger upp ett bra system för Malmöträffarna, vad tycker ni?

Som jag skrev i PM så kommer vi överens om nåt bra...
Vi lyssnar på folket o styr skutan därefter big_smile

Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
19 mars 2009 · 4 418 Inlägg

Kajlie skrev:
Jag tycker, lördags träff typ som vi haft eller kanske lite senare sen drar man till helsingborg. Varannan vecka kanske dock inte varje vecka för då lär dom dö ut.
Vi som inte bor i malmö bli ruinerade om vi ska köra in till malmö/lödde/helsingborg varje vecka smile

Varannan/ var tredje tycker jag också låter bra. Sen att man drar vidare är alltid nice i typ större karavan smile

Jo man blir ju lätt ruinerad *hehe* särskilt när man bor i Ystad tongue

Kajlie Garaget Video Crew
19 mars 2009 · 842 Inlägg

Jill skrev:

Kajlie skrev:
Jag tycker, lördags träff typ som vi haft eller kanske lite senare sen drar man till helsingborg. Varannan vecka kanske dock inte varje vecka för då lär dom dö ut.
Vi som inte bor i malmö bli ruinerade om vi ska köra in till malmö/lödde/helsingborg varje vecka smile

Varannan/ var tredje tycker jag också låter bra. Sen att man drar vidare är alltid nice i typ större karavan smile

Jo man blir ju lätt ruinerad *hehe* särskilt när man bor i Ystad tongue

Hehe ja smile Jag kan iafall tycka att det e roligare o träffas som vi gjorde nu med över 100 bilar än att man träffas 10-20 stycken varje vecka.

Kungen-EssE
19 mars 2009 · 993 Inlägg

Kajlie, du är helt fel på det,
Antingen är det en utstälning, eller så är det körning,
det vi snackar om nu ONSDAGAR och SÖNDAGAR är körning, inte någon utstälning.
det är klart man ska sakna en utstälning, men inte någon vanlig träff som vi alltid har haft.
Det är juh meningen man ska ha vanliga träffar onsdagar och söndagar, det är juh kompisar man träffas och snackar och sånt...

vill ni vänta på något gott, så får ni vänta på Elmia, Mantorp, Vallåkra, Knutstorp osv osv, men inte vecko träffarna.
det ska vi inte ändra på !!
nu har vi haft det så sedan 1995 att vi träffas Onsdagar och Söndagar...

Senast redigerat av Kungen-EssE (19 mars 2009)

Mercedes CLS 55 AMG V8 Kompressor "Performance Package" (2006)
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
19 mars 2009 · 4 418 Inlägg

Kajlie skrev:

Jill skrev:

Kajlie skrev:
Jag tycker, lördags träff typ som vi haft eller kanske lite senare sen drar man till helsingborg. Varannan vecka kanske dock inte varje vecka för då lär dom dö ut.
Vi som inte bor i malmö bli ruinerade om vi ska köra in till malmö/lödde/helsingborg varje vecka smile

Varannan/ var tredje tycker jag också låter bra. Sen att man drar vidare är alltid nice i typ större karavan smile

Jo man blir ju lätt ruinerad *hehe* särskilt när man bor i Ystad tongue

Hehe ja smile Jag kan iafall tycka att det e roligare o träffas som vi gjorde nu med över 100 bilar än att man träffas 10-20 stycken varje vecka.

Absolut!
Små träffar på 20-30 bilar lägger jag inte ut en 500lapp i soppa för wink

eX3Me Skåne Crazy Crew
19 mars 2009 · 701 Inlägg

Jag är lite inne på esse's spår där
att Söndagsträffarna är en öppen "come as you are" träff, vänner med bilar som intresser träffas, snackar lite skit, umgås!
vissa drar sen vidare för att ha kul!
det har varit hela ideen med söndagarna, det har inte så mkt handlat om att "ställa ut" och visa upp bilen, som det varit att bara träffas!
DVS man kommer när man känner för det, känner man för att komma varje gång, gör man det, känner man för att komma förbi för att man är i närheten så gör man det.
I mina ögon är söndags kvällar bra för då har folk nycktrat till, man har inte så mkt annat för sig en söndagkväll ändå eftersom de flesta jobbar på måndagen sen.
En Lördag kväll så är det många som ska ut på kvällen, och liknande, samt att gör man det tidigare på dagen, så sabbar man liksom hela lördagen lite granna!
Men det är min åsikt
och jag är öppen för de som kommer till träffarnas åsikter, för att det ska bli så trevligt som möjligt!

Kungen-EssE
19 mars 2009 · 993 Inlägg

Sen på lördagar är det juh Köpenhamn strippen och Helsingborg strippen..
Kan juh inte ha 3st träffar på samma dag.

Sen är det inte 20-30 pers som kommer på malmö träffarna, det är juh alltid runt 100st på söndagar och onsdagar mer !

20st är bara jag och mina polares bilar.

Mercedes CLS 55 AMG V8 Kompressor "Performance Package" (2006)
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
19 mars 2009 · 4 418 Inlägg

Kungen-EssE skrev:
Sen på lördagar är det juh Köpenhamn strippen och Helsingborg strippen..
Kan juh inte ha 3st träffar på samma dag.

Sen är det inte 20-30 pers som kommer på malmö träffarna, det är juh alltid runt 100st på söndagar och onsdagar mer !

20st är bara jag och mina polares bilar.

Elias har sista ordet wink

Vi kör på som innan .. eftersom det är ett vinnande koncept så är det dumt att ändra på, som Elias skrivit smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang