3467
Sök

Fundering gällande bilklädsel!!

3 Inlägg
15 februari 2009
Trådstartare
Finns det någon medlem som kan hjälpa mig!! Jag har precis köpt mig en -99 Opel Sintra med 7 separata säten, och alla bilklädslar jag hittat på Biltema, Mekonomen m.m har bara varit för vanliga 5 sitsiga bilar eller 2 separata säten och en soffa/delbart baksäte... Var kan man köpa andra "varianter" om så bara för 2 säten, och att man då snällt får köpa så många set som man nu måste ha till 7 säten.....

3 Inlägg
16 februari 2009
Trådstartare
Tack för tipset:) Tänkte mig dock något lite billigare än originalklädsel från Opel, behöver endast något enkelt, då ungarna annars sparkar på sätena....

892 Inlägg
16 februari 2009
En ide kan ju vara att du tar något tjockare tyg eller material och bygger upp något eget? Kanske inte blir som originalutseende, men det borde ju fylla sin funktion iaf. smile
Jag tänker mig att du gör några hål i sidorna bara och typ spänner upp det på något sätt.

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd

got stance?
546 Inlägg
17 februari 2009
Leijon77 skrev:
Tack för tipset:) Tänkte mig dock något lite billigare än originalklädsel från Opel, behöver endast något enkelt, då ungarna annars sparkar på sätena....

sparkskydd?? finns på mekonomen

夢の力

Sök