Rent Skitsnack.....

Race_Chick Snäll liten biltjej
21 mars 2006 · 880 Inlägg

Ja här kan ni snacka om allt möjligt från bilar till dammråttor under sängen big_smile va ni har gjort idag å annars i helgen big_smile

¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
Race_Chick Snäll liten biltjej
21 mars 2006 · 880 Inlägg

aja jag får väl börja då... va har ni gjort idag då? här sitter man å laddar hem musik från Dc++ smile

¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
Gloremir hmmmm
21 mars 2006 · 1 094 Inlägg

jadu idag så har man setat på jobbet o haft jävligt boring. sen efter det så har jag setat o klurat på nya baslåds bygget o kommit på hur jag ska göra.... o nu slappar jag bara o längtar tills i helgen

Subaru Impreza Sti Type R "Version 5 Limited Edition" (1999)
Race_Chick Snäll liten biltjej
21 mars 2006 · 880 Inlägg

Hehe inte bara du som längtar til helgen big_smile ja ska äntligen hämta hem min 740 smile sen ska den sättas in för lackning tongue sen ska baslådan in å allt

¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
Drönirettab
21 mars 2006 · 21 761 Inlägg

Tja, jobbat under dagen och när man kom hem så slogs datorn på och så loggade man in hit för att se vad man kan låtsas vara duktig på och ge råd. Men nu är det kojdags, natt natt.

Malmoe SSS -12
21 mars 2006 · 3 217 Inlägg

Skola, flickvännen sen sitter man här och gneggar!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Race_Chick Snäll liten biltjej
21 mars 2006 · 880 Inlägg

nån som kan mobiler? min sony/ericsson w800 har brännt minneskortet :o ja FATTAR inte hur den lyckats?!

¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
gemini78 Jägermeister
21 mars 2006 · 909 Inlägg

Jobbat idag, hämtat dottern från dagis, lagat mat o städat sen bytt handbromsbelägg bak på toyyan, inte lite skit och djävulsskap man fick loss med stålborste och genom att skrapa med en kniv, typ en 2 liters big pack glasspaket med skit.smile
Men nu har man en fungerade handbroms man kan sladda runt lite med igen.smile

Såna grejer, fina fisken...

Senast redigerat av gemini78 (21 mars 2006)

En gång är ingen gång...
Volkswagen Golf "Red Devil" (1988)
Alphasonic Piratpartiet
21 mars 2006 · 339 Inlägg

har kommit fram till att... jag har skittrist liv... verkar inte bli bättre heller

Martin 9-3 Fisketokig
21 mars 2006 · 2 997 Inlägg

inte gjort någon nytta idag... fixat lite hemma. börjat tömma datorn på DVD-filmer till kommande LAN i falköping i slutet av månaden.

Spelat en saaw-match som gick väldigt bra. sen lagt ut annons på blocket på fälgarna och sitter nu fortfarande å bränner ut filmer samt kollar forum.

Imorgon skulle jag få lite kul till bilen så det blir väl bilfixardag.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
Gloremir hmmmm
22 mars 2006 · 1 094 Inlägg

hehe nä, katrineholm (södermaland) men har släkt uppåt i landet. runt sveg och sundsvall

Subaru Impreza Sti Type R "Version 5 Limited Edition" (1999)
Turbopinglan
22 mars 2006 · 161 Inlägg

Vad gör man? äter jobbar och sover.. festar på helgerna.. snart så får man äntligen ta ut sommarbilen igen! nu är det väl nästan bara en tidsfråga! smile

Ska aldrig ha sämre bil än turbo!
Race_Chick Snäll liten biltjej
22 mars 2006 · 880 Inlägg

haha ska säga att här ligger närmsta affär å bankomat en halvmil från mig så ja bor verkligen ute i bonnvishan big_smile från stan(skellefteå) är de 2 mil :o

¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
Hejhoppet
22 mars 2006 · 337 Inlägg

Jag gjort något dumt! Min kompis och jag slog vad om att ingen skulle våga raka huvudet, den som vågade skulle få x antal kronor av den andra. Jag drog hem o rakade av allt. Nästa dag så hade min kompis ej rakat huvudet men betalade mig inte ändå! Så nu sitter jag här och skäms som en hund med rakat huvud och inga pengar!

LÄNGE LEVE POLISMAKTEN
Race_Chick Snäll liten biltjej
22 mars 2006 · 880 Inlägg

de va taskigt mot dig juh!!!! Grr ja blir så arg på sånna... ta å sup ner din polare eller nått liknande så rakar du hans huvud wink å lägger rakhyveln i hans hand å skyll på att han va så full att han ställde sig å raka sin skalle big_smile PERFEKT hämd wink

¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
Hejhoppet
22 mars 2006 · 337 Inlägg

hehehe...  Där sa du nått! Får bli på nästa partaj tongue

LÄNGE LEVE POLISMAKTEN
Gloremir hmmmm
22 mars 2006 · 1 094 Inlägg

hehe ja skulle vara kul....

nä nu ska jag tebax till jobbet *SUCK*

men men höres senare

Subaru Impreza Sti Type R "Version 5 Limited Edition" (1999)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang