Rent Skitsnack.....

Gloremir hmmmm
22 mars 2006 · 1 094 Inlägg

sitter på jobbet o slöar. längtar tills på fredag för då ska jag troligtvis hämta 855:an
eller det kanske blir nästa vecka, hatar att vänta på besked från banker sad

Subaru Impreza Sti Type R "Version 5 Limited Edition" (1999)
Race_Chick Snäll liten biltjej
22 mars 2006 · 880 Inlägg

Gloremir skrev:
sitter på jobbet o slöar. längtar tills på fredag för då ska jag troligtvis hämta 855:an
eller det kanske blir nästa vecka, hatar att vänta på besked från banker sad

usch dom kan va sega sad men hopas de går br awink en 855 sitter inte helt fel.men är de inte den som va den sista modellen på bakhjulsdrivet? eller va de nyare 740?

¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
Gloremir hmmmm
22 mars 2006 · 1 094 Inlägg

940 är sissta bakhjulsdrivna... 855 är fram, det är en 855 t5r som ska köpas smile och ska byggas ljud i den tongue

Subaru Impreza Sti Type R "Version 5 Limited Edition" (1999)
Race_Chick Snäll liten biltjej
22 mars 2006 · 880 Inlägg

Gloremir skrev:
940 är sissta bakhjulsdrivna... 855 är fram, det är en 855 t5r som ska köpas smile och ska byggas ljud i den tongue

men :o e inte 850:n äldre modell av 940?.... nej vänta.. nu tänker ja fel big_smile

¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
OverBoosted AUTOBAHNRASER
22 mars 2006 · 3 804 Inlägg

Gloremir skrev:
940 är sissta bakhjulsdrivna... 855 är fram, det är en 855 t5r som ska köpas smile och ska byggas ljud i den tongue

finns iofs ingen bil som heter 855 t5r anting 855 t5 eller 855 r


Bmw osv..
nightmare Nightmare racing
22 mars 2006 · 165 Inlägg

sitter på jobbet och har skit tråkigt bara väntar på att klockan ska säga åt mig att gå hem.... och väl hemma så ska jag ju jobba med lyan istället så länktar tills på fredag (då  firar jag och min dam 1år)

s/v90 var sista bakhjuls drivna volvon väll???? eller missminner jag mig och 940 tillverkades längre??? vart plötsligt osäker måste kollas upp hmm

Senast redigerat av nightmare (22 mars 2006)

Alltid retar det nån,
och just nu retar det dig.......
Ckosworth Mr
22 mars 2006 · 607 Inlägg

UseDubbelTurbo skrev:

Gloremir skrev:
940 är sissta bakhjulsdrivna... 855 är fram, det är en 855 t5r som ska köpas smile och ska byggas ljud i den tongue

finns iofs ingen bil som heter 855 t5r anting 855 t5 eller 855 r

Dom första modellerna hette t5r sen vart de bara R, 96 om jag minns rätt.
t5 fanns också att välja om man så ville.

Where´s the any key?
"Ford Motorsport Club Sweden"
Volvo v70 (1997)
VW_Jens
22 mars 2006 · 608 Inlägg

nightmare skrev:
sitter på jobbet och har skit tråkigt bara väntar på att klockan ska säga åt mig att gå hem.... och väl hemma så ska jag ju jobba med lyan istället så länktar tills på fredag (då  firar jag och min dam 1år)

s/v90 var sista bakhjuls drivna volvon väll???? eller missminner jag mig och 940 tillverkades längre??? vart plötsligt osäker måste kollas upp hmm

jo,stämmer att s/v90 va sista bakhjulsdrivna volvon! smile

old volkswagens never die,they just get lower:D
Audi S4 (2006)
Polluxe
22 mars 2006 · 303 Inlägg

UseDubbelTurbo skrev:

Gloremir skrev:
940 är sissta bakhjulsdrivna... 855 är fram, det är en 855 t5r som ska köpas smile och ska byggas ljud i den tongue

finns iofs ingen bil som heter 855 t5r anting 855 t5 eller 855 r

Baah... finns det visst... T5R är T5:an men med "R" utrustning... Samma pållar i T5 som T5R men mer utrustning i T5R..  *Slå mej inte nu om jag har fel.. men rätt hundra)


Sitter å jobbar...   Lagomt trist..  Glömde alla mina plastkort på en restaurang igår, VISA, körkort, passerkort.. måste dit nu på maten å kolla så de har kvar det... annars blir det dålig stämmning neutral

Med lite tur hinner man förbi banken också.. Spanat in en 740 TIC som kommer att bli ett finfint objet för diverse modifieringar/renovering wink  Hoho

If someone draws a line in the sand you may legally ignore said challenge by filling it in.
Ckosworth Mr
22 mars 2006 · 607 Inlägg

Polluxe skrev:

UseDubbelTurbo skrev:

Gloremir skrev:
940 är sissta bakhjulsdrivna... 855 är fram, det är en 855 t5r som ska köpas smile och ska byggas ljud i den tongue

finns iofs ingen bil som heter 855 t5r anting 855 t5 eller 855 r

Baah... finns det visst... T5R är T5:an men med "R" utrustning... Samma pållar i T5 som T5R men mer utrustning i T5R..  *Slå mej inte nu om jag har fel.. men rätt hundra)


Sitter å jobbar...   Lagomt trist..  Glömde alla mina plastkort på en restaurang igår, VISA, körkort, passerkort.. måste dit nu på maten å kolla så de har kvar det... annars blir det dålig stämmning neutral

Med lite tur hinner man förbi banken också.. Spanat in en 740 TIC som kommer att bli ett finfint objet för diverse modifieringar/renovering wink  Hoho

typ 225hk i t5 i t5r och R 240-250hk

Where´s the any key?
"Ford Motorsport Club Sweden"
Volvo v70 (1997)
åke
22 mars 2006 · 3 Inlägg

sitter och väntar på besked från tuningzone.pl .. De är inte snabbast i världen kan jag meddela dem som har funderat på att beställa prylar där..

OverBoosted AUTOBAHNRASER
22 mars 2006 · 3 804 Inlägg

Polluxe skrev:

UseDubbelTurbo skrev:

Gloremir skrev:
940 är sissta bakhjulsdrivna... 855 är fram, det är en 855 t5r som ska köpas smile och ska byggas ljud i den tongue

finns iofs ingen bil som heter 855 t5r anting 855 t5 eller 855 r

Baah... finns det visst... T5R är T5:an men med "R" utrustning... Samma pållar i T5 som T5R men mer utrustning i T5R..  *Slå mej inte nu om jag har fel.. men rätt hundra)


Sitter å jobbar...   Lagomt trist..  Glömde alla mina plastkort på en restaurang igår, VISA, körkort, passerkort.. måste dit nu på maten å kolla så de har kvar det... annars blir det dålig stämmning neutral

Med lite tur hinner man förbi banken också.. Spanat in en 740 TIC som kommer att bli ett finfint objet för diverse modifieringar/renovering wink  Hoho

du har rätt jag har fel tongue tänkte på v70


Bmw osv..
Gloremir hmmmm
22 mars 2006 · 1 094 Inlägg

japp T5 och T5R är olia... som dom andra säger så har T5R samma hästar som T5 men har mer utrustning. den jag ska köpa har hela utrustningen förutom taklucka

Subaru Impreza Sti Type R "Version 5 Limited Edition" (1999)
GT90 Chaffis Farssa. (Fr.o.m. 060314)
22 mars 2006 · 1 660 Inlägg

Har varit "kable guy" hehe.
åsså making some business..  =I:>)

Race_Chick Snäll liten biltjej
22 mars 2006 · 880 Inlägg

fått hem anläggning nu tongue lite besviken blev man,de va inget dunk man hoppades på sad

¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
Gloremir hmmmm
22 mars 2006 · 1 094 Inlägg

¤¤740Racing¤¤ skrev:
fått hem anläggning nu tongue lite besviken blev man,de va inget dunk man hoppades på sad

nehe vad var det för fel då?

Subaru Impreza Sti Type R "Version 5 Limited Edition" (1999)
Race_Chick Snäll liten biltjej
22 mars 2006 · 880 Inlägg

Gloremir skrev:

¤¤740Racing¤¤ skrev:
fått hem anläggning nu tongue lite besviken blev man,de va inget dunk man hoppades på sad

nehe vad var det för fel då?

för svak bas big_smile ja har en bilbas men vette fan om ja vågar koppla in den tongue nu har man också  lämnat in sin mobil på service tongue minneskortet brändes :S

¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
Drönirettab
22 mars 2006 · 21 761 Inlägg

Kanske blev fel på anläggningen så att alla basfrekvenser överfördes till minneskortet och därmed brändes.

Race_Chick Snäll liten biltjej
22 mars 2006 · 880 Inlägg

nej ja pratar om olika saker big_smile
Min sony/ericsson W800i fick sitt minneskort bränns så nu e den inne på service smile

Sen mimn stereo klarar inte av att få ut maxad bas sen vågar ja inte koppla in min bilbas tongue

¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
Phaetoon
22 mars 2006 · 8 156 Inlägg

Spenderade några timmar på gymmet, cyklade lite över en mil och ringt ett femtiotal samtal.
Det var bättre förr när folk hade sekreterare som svarade i telefon. Nuförtiden når man ju ingen på telefon... *ler brett*
(Lite ironi i det hela, jag är ju en 79:a...)

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang