Rent Skitsnack.....

Race_Chick Snäll liten biltjej
23 mars 2006 · 880 Inlägg

Phaetoon skrev:
Spenderade några timmar på gymmet, cyklade lite över en mil och ringt ett femtiotal samtal.
Det var bättre förr när folk hade sekreterare som svarade i telefon. Nuförtiden når man ju ingen på telefon... *ler brett*
(Lite ironi i det hela, jag är ju en 79:a...)

hehe tänk på att dom kunde tjuvlyssna på andras samtal med big_smile

¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
Merca-Hakan
23 mars 2006 · 183 Inlägg

Jaa.. en annan avslutade en god nattsömn vid niosnåret imorse.. Sen vart de ju nå gott e fika på det då.
Å efter det så vart de te å vara i källarn å dona, håller ju på att polera opp mina fälgar te Mercan osså har jag lite andra saker som ska snyggas till oxå så man har ju det man gör, ska ner å fortsätta ve det om en stund. smile

Men men.. skriver la nå mer sen kanske.

Race_Chick Snäll liten biltjej
23 mars 2006 · 880 Inlägg

hihi big_smile va ska alla göra imorgon da?
ja sitter å snackar me en amrikansk polare... han ska gå å lägga sig big_smile klockan e 22:45 där nu hihi...

¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
Fiesta_Power
23 mars 2006 · 120 Inlägg

ja ni själv e man precis hemkommen från jobbet....ska väll tänka på att koppla ljudet i bilen idag smile

BMW 330i (2001)
FugitivE BMW Power
23 mars 2006 · 2 362 Inlägg

jadu, har precis skickat ett mail till Street Performance vart mina saker är som jag har beställt.. har tagit 3 veckor nu. Fick ett svar att dom får in sakerna inom närmsta dagarna och att dom sedan skickas ut direkt smile så det är ju trevligt big_smile, sen har jag väl bara lyssnat på musik och softat hela dagen, än så länge smile

BMW, bogsering med wire :/
ConfuseD
23 mars 2006 · 57 Inlägg

Idag har man inte gjort så värst mycket än..ska spela lite gitarr..måste lära mig några nya låtar smile
..och prick om en vecka så har jag uppkörning big_smile..hoppas man klara den

Phalle Datornörd
23 mars 2006 · 123 Inlägg

Lycka till ConfuseD! big_smile

Senast redigerat av Phalle (23 mars 2006)

IzzYzzI
23 mars 2006 · 51 Inlägg

sitter här och funderar hårt på att gå ut och tvätta bilen och köra in den i garaget för vaxning. men jag vet inte om jag skulle orkar riktit då det håller på att frysa på igen. hmm.

Race_Chick Snäll liten biltjej
23 mars 2006 · 880 Inlägg

hihi de  eplusgrader här big_smile ja längtar fan till sommaren!

¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
FreddeLi Studerande maskiningenjör
23 mars 2006 · 1 903 Inlägg

¤¤740Racing¤¤ skrev:
hihi de  eplusgrader här big_smile ja längtar fan till sommaren!

det är du inte ensamn om att göra. här i karlskrona har solen lyst hela dagen och vägarna har varit torra nästan hela dagen.

MVH Fredde

Saab 9-5 2.0t "Biopower" (2000)
Dunken
23 mars 2006 ·

Jag ska hämta mina paket på posten imorron så det blir väl lilla julafton då när man öppnar dom.
Lägger väl upp lite bilder när ja packat upp dom. O en önskan e ju att snön kunde försvinna så man kan fixa bilen's sommarsetup..

Mvh Dunken

Dunken
24 mars 2006 ·

Du får kika in i kväll o kolla vad det var..

Tenacious_Dboy Eksjö
24 mars 2006 · 346 Inlägg

ja själv har man jobbat inatt så nu blir det en dusch och ligga och tänka på hur full man kommer bli på lördag när man ska se på Linda Bengtsing i Nässjö på Högland smile

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"
fr3drik
24 mars 2006 · 342 Inlägg

sitter på jobbet just nu då.. och om drygt 1 timme så behöver man inte komma hit nå mer.. blir uppsagd pga konkurs.. typiskt, för det va en jävligt bra verkstad att hålla på med sin egen bil i.. nåja.. shit happens.. har redan garageplats på G och så fort det är klart så ska S4'an rivas.. ner i små små delar.. big_smile

Audi S4 2.2T -92 | BW S375, AutoVerdi, JE Pistons, CatCams, 034 Motorsport, CP-S, Weldon, NIRA, Nitrous Express
Phalle Datornörd
24 mars 2006 · 123 Inlägg

¤¤740Racing¤¤ skrev:
vad e drygare än att ha ont i huvudet sen sitta vi datan :o

Att ha ont i huvudet och sen sitta vid datorn tongue

Dunken
24 mars 2006 ·

Så nu har ja lagt in en bild på det som kom i mitt paket..

Nknn
24 mars 2006 ·

ja idag har jag vaknat runt 13:00, var nämligen ledig idag fårn skolan.. tog en kort promenad för kände mig så jävla slö i huvet.. sedan räkna jag lite matte... osså satt jag mig vid datorn.. .med andra ord en skittrist dag...
Men imorrn blire roligt.. då ska man ut, kanske tillomed fara till sundsvall o partaja smile

Senast redigerat av N0kan (24 mars 2006)

Dunken
25 mars 2006 ·

stiff 45 ,, du får höja blicken lite kolla där uppe ^   
                                                                     I
                                                                     I

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang