3121
Sök

Rent Skitsnack.....

390 Inlägg
30 mars 2006
tog slut med killen igår efter två år så har väl mest gått på tomgång
och försökt hitta något att pyssla med för att skingra tankarna,
bla sett filmen crash hos nå kompisar och just nu drar jag mig för att gå
o lägga mig ensam.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
25 september 2006
en sån här tråd borde ju hållas levande big_smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
25 september 2006
Lol tongue man kan snacka skit i gb eller i andra trådar om det är passande

Bmw osv..

68 Inlägg
25 september 2006
Lätt big_smile fortsätt skriva nu alla! Jag själv har precis kommit hem från skolan,,, Föresten hur ska man göra för att få en bil som står offline att bli online igen? Den har ändrats en del sen den blev tagen offline =S

Its times like these that make me say,
Lord if you se me pleace come my way.

Gorgilus addictus
4 773 Inlägg
25 september 2006
Ja ni..jag gör inte mycket..lirar lite EvE online och kollar lite på garaget(vad annars wink )

Allt för den där jävla hatten!

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
25 september 2006
själv sitter man här och ska åka å jobba om 5min har precis tvättat bilen och umgåts med flickan lite smile ikväll ska jag spela lite spel smile

2 652 Inlägg
25 september 2006
hej idag åkte jag till jobbet , jobbade och åkte hem , nu sitter jag o käkar o kikar på garaget.org o beställer hem bromsskivor .

allt på en gång smile

2 652 Inlägg
25 september 2006
glömde skriva att precis efter att jag skrev detta gick jag på toa o pissa . nu kramar jag till en ordentlig snus smile

607 Inlägg
26 september 2006
precision skrev:
glömde skriva att precis efter att jag skrev detta gick jag på toa o pissa . nu kramar jag till en ordentlig snus smile

Hoppas du tvätta händerna då annars smakar de nå inge vidare big_smile

Where´s the any key?
"Ford Motorsport Club Sweden"

51 Inlägg
27 september 2006
sitter och försöker få kontakt med min "flickvän" men lyckas inget vidare, så jag funderar på att skriva en finska uppsats istället... big_smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
27 september 2006
IzzYzzI skrev:
sitter och försöker få kontakt med min "flickvän" men lyckas inget vidare, så jag funderar på att skriva en finska uppsats istället... big_smile

haha finska uppsats yikes varför då? big_smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Personal- och beteendevetare
1 082 Inlägg
27 september 2006
Glömde en Loka i frysen.. ville ha den kall, men nu är det is av allt. smile Får väl va glad att den inte small där inne... får väl skylla på för mycket tentaplugg och tankarna långt borta. hehe

Litterarum radices amarae, fructus dulces.

personbilstekniker
147 Inlägg
27 september 2006
Kollar lite här... jo jag tar mig en redig snus nu, som vi säger på bonnalandet (stavning?) Annars har jag inte gjort mkt i dag, börjar jobba nästa vecka så det är rätt lungt.

Jo på tal om annat grannarna har installerat en stor jävla parabol till spot light som ute belysning, jag menar vad ska dom med den till!? Anläga en fotbolls arena eller?

Volvo
74 Inlägg
27 september 2006
Veckan började inte bra för mig vill jag lova.. försov mig till jobbet o sen efter så var det ett klantarsle som körde på min backspegel när bilen stod parkerad på gatan. har inte hört eller sett nåt ifrån den som gjorde det. Volvo skulle ha 715:- för en ny spegel! så det blir en tripp till JB imorrn, hoppas de har ny spegel plus lite annat smått o gott..
Senast redigerat av RobinS70 (27 september 2006)

Gör Som Ford - Köp Volvo | It´s Not The Fart That Kill´s, It´s The Smell

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
28 september 2006
oj va lite medlemar de va inloggad den här tiden på dygnet här på garaget.org big_smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
2 november 2006
woohoo nån vaken då? big_smile

Evolution
1 627 Inlägg
2 november 2006
japp vill ha mer snö så man kan hänga lite

Fäll ner pungen och landa

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
2 november 2006
å fan då är de inte helt dött här då big_smile  här finns de snö så de går å åka brett...värsta vintern här typ big_smile

SSS -12
3 217 Inlägg
2 november 2006
HÄr nere i Malmö fick vi ett gäng flingor igår tongue Men jag säger som Gyllene Tider: Det är över nu!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

2 594 Inlägg
2 november 2006
ha va ska alla göra i helgen då skälv ska man fixa klart våran bf2 clan hemsida och göra klart en vetrilo server skickar en länk till denna när jag är klar smile
nån som brukar lira lite bf2 hojta till vett jag

Sök