2301
Sök

Rent Skitsnack.....

253 Inlägg
3 november 2006
Kom precis hem från bion, såg Borat filmen...något av det roligaste jag någonsinn sett...sååå bra
Och nu är det bara heineken som gäller. ha en trevlig helg

2 652 Inlägg
3 november 2006
Razvan skrev:
Kom precis hem från bion, såg Borat filmen...något av det roligaste jag någonsinn sett...sååå bra
Och nu är det bara heineken som gäller. ha en trevlig helg

rätt inställning smile du har fått mail

2 644 Inlägg
4 november 2006
Öhöhöhöhöhöh ;D Va en jävla masas skit snack här ;D men jaa de e vell dags o ta ett par runder poker sne sova smile sne imorn då jävlar e de fest big_smile ocj inga tråkiga brudar som ska dit heller ujujuj ;D

Hade bra grabbar och flikcor big_smile

(ursäkta stavningen) är för trött för att ändra men ni ser nog va de står iaf )

Johan Lindgren

2 652 Inlägg
4 november 2006
ne dags att sova lite . go natt

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
15 november 2006
jahapp då har man köpt nya sommar fälgar till sierran idag då smile tyckte själv att dom va riktigt snygg smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
15 november 2006
*Tihihihihih* vad händer då pojkar o flickor ^^

iiiiiiiiiiiiiih lalalallala A***********A*D*SS*A gaaaaaah?

Bmw osv..

LEGITIMERAD KLAPPSÄNKARE
153 Inlägg
16 november 2006
Har suttit här hela dan å ugglat.. men nu e d "Gnite Gnite kompish" som gäller.. Mañana!

Alla skriver alltid citat i hopp om att verka smartare än vad man är, men det känns lite löjligt att försöka verka smartare med andras ord...

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
16 november 2006
även att farsan var in å besiktade sin bmw 535 -89 igår å den gick rakt igenom, inget "bra å veta" eller nånting.. blanka papper yikes de trodde jag fan inte om en gamm bil, men de va ju bra iaf men endå smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

115 Inlägg
16 november 2006
Spelat lite poker idag gick bra plusa en del frågan är vad man ska göra nu kolla på film kanske är det nån som har nåt film tips kanske ? :smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
16 november 2006
nån som vet nån bra sida där dom säljer billiga bil däck?? jag vill nämligen ha tag på 16" sommar däck med LÅG profil, men jag har lite dåligt med pengar hmm

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
16 november 2006
Jag kan knappt tro det är sant själv, men (pass på nu..)

DOM HAR LYFT SKIFS!

6 Inlägg
16 november 2006
Hm..skit snack..ok..idag har jag gjort absolut minsta möjliga...alltså inte ett skit..hehe=)Duger det som skitsnack?smile

"Jag rullar vidare"

115 Inlägg
16 november 2006
volvo_glenne skrev:
nån som vet nån bra sida där dom säljer billiga bil däck?? jag vill nämligen ha tag på 16" sommar däck med LÅG profil, men jag har lite dåligt med pengar hmm

Gå in på www.jmk-falg.se dom brukar fixa fram det mesta

115 Inlägg
17 november 2006
Kolla på wheeler dealers dom håller på och fixar till en gammal hedlig saab 900 t16
det går på discovery ska bli kul och se hur den ser ut när dom är klara :smile

835 Inlägg
17 november 2006
Torstensson skrev:
Kolla på wheeler dealers dom håller på och fixar till en gammal hedlig saab 900 t16

Den blir fin som satan, fixar ny inredning osv. big_smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
17 november 2006
jahapp då ska man snart till stan å bowla med syrran då eftersom hon ville umgås osv eftersom hon drar till australien i 6 månader på måndag...

käka pizza å bowla, hehe blir nog trevligt smile

79 Inlägg
17 november 2006
Torstensson skrev:

de avsnittet såg ja me smile

Press any key... were is the "any key"???

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
17 november 2006
Jag har druckit en och en halv öl och känner mig salongsberusad. Sovdags eller ej? Det är den stora frågan som jag ser det.

2 652 Inlägg
17 november 2006
pUs skrev:
Jag har druckit en och en halv öl och känner mig salongsberusad. Sovdags eller ej? Det är den stora frågan som jag ser det.

samma har har druckit 5 st 33cl öl o vet inte om jag ska lägga mej dra ett par till

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
17 november 2006
precision skrev:
pUs skrev:

samma har har druckit 5 st 33cl öl o vet inte om jag ska lägga mej dra ett par till

Vi tar en varsin till, tycker jag, i väntan på att se hur läget utvecklar sig.

Sök