om du läser första inlägget, så står det att de börjar kl. 09.00 på lördag
tyvärr är inte helelr jag hemma i helgen så jag kan följa detta intressanta bygge. Men förhoppningsvis får man kolla på det i efterhand och även se den live på elmia
Kul ide att bara göra det på 24h eller ren galenskap , kommer Paintworx lacka bilen?
// Victor
Då mr Paul "Paintworx" har alldeles för mkt att göra finns det ingen som helst möjlighet att få den lackad denna gång. Vad framtiden har att erbjuda kan man bara sia om , men den kommer garanterat att bli omlackad i nångång i år.
varför har jag mina aningar om vems pt det ska fixas med:P kan ni inte slänga upp en live kamera med så vi kan se alla era anfall:D
Livekamera hade vart svinskoj, Men vart ska man streama det ifrån? Kom ut till garaget och hjälp till på Lördag om du inte har nått annat vettigare för dig.
kan skänka min gamla kamera till projektet:P jadu googla på web cam server så finns massa bra program sen är de barea en laptop och uppkoppling kvar:P om jag är frisk från den sjukdom som äckelungen smittade mig med så kommer jag förbi
kan skänka min gamla kamera till projektet:P jadu googla på web cam server så finns massa bra program sen är de barea en laptop och uppkoppling kvar:P om jag är frisk från den sjukdom som äckelungen smittade mig med så kommer jag förbi