Problem med högtalar uttgång på stereon

MichaelKnight83
20 februari 2009 · 99 Inlägg

Hej. Jag har en konstigt fel på med stereo på min 740. När jag startar stereon, så går cd, men kommer inget ljud. men om jag drar ut kontakten och sätter in kontakten igen, när cd går (på baksidan). så kommer de ljud. sen när jag stänger utav stereon, och ska starta den igen, så går inte ljuet igen. vad kan de vara för fel???

Senast redigerat av M-S (20 februari 2009)

Pontiac Trans AM "Knight Rider KITT Replica" (1991)
Gizmojohan
20 februari 2009 · 3 295 Inlägg

har du trådlös överföring med ljudet kanske? hur kan det funkar ifall du drar ur kontakten?

MichaelKnight83
20 februari 2009 · 99 Inlägg

Slave_joe skrev:
har du trådlös överföring med ljudet kanske? hur kan det funkar ifall du drar ur kontakten?

nej jag skrev fel. när jag startar cdn, så kommer de inget ljud, men när jag drar ut och sätter tillbaks kontakten, så kommer de ljud, men om jag stänger utav stereon, och ska starta om den. så är de likadant, de kommer inget ljud.mvh

Pontiac Trans AM "Knight Rider KITT Replica" (1991)
jocke_gronberg
20 februari 2009 · 4 586 Inlägg

låter som kontakten som ska tysta enheten vid telefonsamtal ligger emot chassit då blir det tyst ibland. Står MUTE på den tror jag

MichaelKnight83
20 februari 2009 · 99 Inlägg

jorre83 skrev:
låter som kontakten som ska tysta enheten vid telefonsamtal ligger emot chassit då blir det tyst ibland. Står MUTE på den tror jag

nej de har jag kollat. du har inga andra förslag? tack

Pontiac Trans AM "Knight Rider KITT Replica" (1991)
jocke_gronberg
20 februari 2009 · 4 586 Inlägg

M-S skrev:

jorre83 skrev:
låter som kontakten som ska tysta enheten vid telefonsamtal ligger emot chassit då blir det tyst ibland. Står MUTE på den tror jag

nej de har jag kollat. du har inga andra förslag? tack

dårlig jord kan ställa till mycket kan kanske vara något sånt som strular

har du steg kopplat till enheten?

har du provat att starta enheten lös i bilen?

Kolla även så inte någon av högtalarkablarna ligger emot chassit på något ställe då kan sterion ha ett skyddad läge och bli tyst

det var nog alla tips ifrån mig// m.v.h jocke

MichaelKnight83
20 februari 2009 · 99 Inlägg

jorre83 skrev:

M-S skrev:

jorre83 skrev:
låter som kontakten som ska tysta enheten vid telefonsamtal ligger emot chassit då blir det tyst ibland. Står MUTE på den tror jag

nej de har jag kollat. du har inga andra förslag? tack

dårlig jord kan ställa till mycket kan kanske vara något sånt som strular

har du steg kopplat till enheten?

har du provat att starta enheten lös i bilen?

Kolla även så inte någon av högtalarkablarna ligger emot chassit på något ställe då kan sterion ha ett skyddad läge och bli tyst

det var nog alla tips ifrån mig// m.v.h jocke

ok tack. jag ska prova en del saker. somjag fick tips på. mvh

Pontiac Trans AM "Knight Rider KITT Replica" (1991)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang