4705
Sök

påkrockad`-vems fel?

638 Inlägg
22 mars 2006
Trådstartare
min bil blev påkörd bakifrån av en pickupp ikväll av en gubbe. det var på hans parkering. min bil stod parkerad där. vems fel är det igentligen? är det mitt fel för att jag inte får parkera där? eller är det hans fel för han har kört på min bil? bilen åker in till verkstad imorn iaf.... tragiskt

tacksam om ngn vet.

Licking pussy is like playing with the Mafia - one wrong move and you're in deep shit

Colaberoende
1 219 Inlägg
22 mars 2006
Klart att det e hans fel... Det är ju han som har kört på din stillastående bil.. Det enda han kan göra är att sätta nån som bogserar eller sätter en lapp på din bil... Han har ingen rätt att putta bort din bil.

/Ena

1 436 Inlägg
22 mars 2006
Ahh... det här är en sån där jobbig tråd eftersom att det inte finns något jobbigare än folk som snor ens hyrda parkeringsplats. (om det nu var en sån du stod på.)

Men NEJ, man får inte köra på andras bilar, inte ens om de är felparkerade.

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

Sök