5603
Sök

Privata utbildningar.

Pekabow i can see u
644 Inlägg
21 februari 2009
Trådstartare
har någon här en aning om privata utbildningar .
då det kostar tex frisör kostar 100 tusen men vad kostar en dataingenjör utbildning och vart finns det

DFFL
9 020 Inlägg
21 februari 2009
Luleå Universitet
Lunds Universitet
Malmö Högskola
KTH
Chalmers

Och det är inte ens i närheten av alla högskole/universitet i Sverige.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Pekabow i can see u
644 Inlägg
21 februari 2009
Trådstartare
men jag menar privata som man ska betala för sin utbildning , Fri skolor.

8 921 Inlägg
21 februari 2009
Om man nu vill betala själv så kan man ju utbilda sig i utlandet om det Svenska Universiteten inte duger.
Varför vill man betala själv, överflöd av pengar eller?

Fotograf på Tierp iDag

Pekabow i can see u
644 Inlägg
21 februari 2009
Trådstartare
ne jag menar har en kusin som har pluggat i utlandet och vill börja högskolan här. men är det inte eu land han har pluggat så är det svårt o gå vidare med sina betyg , därför måste han använda sig av en privat skola

Norrlänning
1 453 Inlägg
21 februari 2009
Abeed skrev:
ne jag menar har en kusin som har pluggat i utlandet och vill börja högskolan här. men är det inte eu land han har pluggat så är det svårt o gå vidare med sina betyg , därför måste han använda sig av en privat skola

Varför ska han plugga här för då? Ja vet många som pluggat utanför Eu och de funkar ju klockrent.. Ta bara USA. Där pluggar ju en jäkla massa...

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!

1 488 Inlägg
21 februari 2009
Är riktigt dyrt med privata Dataingenjörsutbildningar. Varje kurs kostar många tusenlappar.

Sök