Tråkigt besked fick man i veckan.... Dom fälgar som var tänkt att sätta på bilen finns inte i mitt bultmönster .
Då blev det att tänka om... Hitta ett par andra som ser lovande ut. Så nu håller jag tummarna att allt klaffar och jag får hänga på dom på bilen snarast.
AFL R332 Silver 19"
Fick precis ett glädjande besked. Kommer att få möjligheten att ställa ut bilen på
Bollnäs Motorrevy den 14-15 april Så ni som vill se det lille monstret kom dit och ta er en titt Mer info om utställningen http://www.motorrevy.se/
Bilder från träffar. WooDMaN? foto Sponsorer|MDS||Bollnäs bilvård |
Tråkigt besked fick man i veckan.... Dom fälgar som var tänkt att sätta på bilen finns inte i mitt bultmönster .
Då blev det att tänka om... Hitta ett par andra som ser lovande ut. Så nu håller jag tummarna att allt klaffar och jag får hänga på dom på bilen snarast.