Jag ska lacka om en del av bilen där även kromlisterna ingår, någon som vet hur jag ska kunna matta ner kromlisterna så färgen utan att göra grova repor i dom ?
Mvh Emil
Jag gasade upp den till 100 och slog i 2:an ..
Kolla in mitt projekt på mitt Galleri! www.garaget.org/Triton
krom är jobbigt att mattera, gör samma sak med min groll så att färgen skall fästa bättre än sist (flög i princip bort av fartvinden ) och det bästa verkar vara rasp/fil om du inte har tillgång till bläster dvs.