23 februari 2009
Trådstartare
Tjenare!
Skulle modda mitt tanklock lite på 740n då ena fästet, haken, till fjädern som håller luckanstängd gick av. Den är i plast, testade att limma dit den med limpistol vilket höll i otroliga 5 sekunder innan fjädern sköt bort plastbiten igen. Någon som har några tips på hur jag kan laga det ? Kanske går att ta en lödkolv och värma plasten och smälta fast den igen ?
Sedan undrar jag också hur ni/dom som har gjort platta tanklock öppnar dom, fattar ju att det det bara är att pilla in ett finger, men blir inte det lite jobbigt i längden ?
Mvh Emil