Inför: Vårträff Barkarby 17/4 kl. 20.00

Sebban89
20 mars 2009 · 115 Inlägg

Låter nice! Jag är på.

PLindblom
20 mars 2009 · 1 200 Inlägg

Jag har en del kvar på bilen, men hinner jag klart kommer jag definitivt! smile

Android
20 mars 2009 · 892 Inlägg

Japp, om bilen är besiktigad och körbar vet du jag dyker upp! smile
(olackad front osv. men ändå...)

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd
Haxxel JDM
20 mars 2009 · 593 Inlägg

Faen va kul!
Ska vi satsa på en trevlig träff med god stämning? Inte så att alla står i små högar och tittar surt på varrandra. Gå fram till folk och börja prata så har vi en höjdarträff den 17e!

Jag har även snackat med lite folk så att vi får många kameror på plats så att alla kan få en tjusig bild på sitt åk smile
Om vi får tag i generator så kanske vi kan ta med lite av en studio med ordentligare lampor och så.

Vi ses den 17e!

Det ska vara JDM och bana!
Honda Civic Minimi "Antagonisten" (1993)
CarpeDiem German Engineering
20 mars 2009 · 9 081 Inlägg

Det är kul att många skriver och att det finns intresse från er. Jag vet att ni alla har varit ivriga eftersom man inte hade ett bestämt datum men nu är det klart smile Huvudsaken är att när alla samlas på träffen så får ni gärna komma fram och snacka lite med mig smile Jag gör så gott man kan för att få till en riktigt bra bilträff med tanke på att man är ensam arrangör men det ska nog ordna sig smile

Haxxel: Jag håller med dig, det är viktigt att det är en god stämning, annars är det ju ingen idé. Jag kommer gå runt och prata med andra smile

Det låter ju kul men gör så gott du kan om du kan få tag på en generator, tror det finns folk som är intresserade att få sina bilar fotade. Du skulle kunna filma och klippa ihop det smile

Till er andra: Haxxel är duktig på att filma/fotografera så om han lyckas få tag på lite saker så kommer det bli en studio, träffen kommer filmas och han sköter klippningen så om ni är intresserade att få era bilar fotade, säg gärna till smile Eller så kan ni ta kontakt med honom smile

//CarpeDiem wink

Senast redigerat av CarpeDiem (20 mars 2009)

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
aturai88 Amatör
20 mars 2009 · 320 Inlägg

Jag bor ju riktigt jävla nära!
Jag kommer, count me in!

Dock vet jag inte om min bil är "tillräckligt bra/snygg" för att vara med (?)

Eller är alla välkomna?

Kesler
20 mars 2009 · 3 650 Inlägg

aturai88 skrev:
Jag bor ju riktigt jävla nära!
Jag kommer, count me in!

Dock vet jag inte om min bil är "tillräckligt bra/snygg" för att vara med (?)

Eller är alla välkomna?

ja alla fårkomma, ingen utställning direkt, bara kul å kika runt å kackasnacka lite tongue

Tr1dent
20 mars 2009 · 406 Inlägg

Varför just Ikea parkeringen? Folk är ju typ rädda för varandra och står i buntar med 40 meter emellan. Bättre alternativ är ju infra city där folk står bredvid varandra.

Russian spacestation, american spacestration, its all made in taiwan
CarpeDiem German Engineering
20 mars 2009 · 9 081 Inlägg

Tr1dent skrev:
Varför just Ikea parkeringen? Folk är ju typ rädda för varandra och står i buntar med 40 meter emellan. Bättre alternativ är ju infra city där folk står bredvid varandra.

Det är jag som är arrangör och bestämmer platsen. Infra City är en bra samlingsplats men du får tänka på att alla inte har tillgång till bil

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
jimmy-124 Svartlistad
20 mars 2009 · 446 Inlägg

jag kommer smile

Mercedes 190e "Dieselmeken" (1990)
Rallyhalle
20 mars 2009 · 4 299 Inlägg

CarpeDiem skrev:

Tr1dent skrev:
Varför just Ikea parkeringen? Folk är ju typ rädda för varandra och står i buntar med 40 meter emellan. Bättre alternativ är ju infra city där folk står bredvid varandra.

Det är jag som är arrangör och bestämmer platsen. Infra City är en bra samlingsplats men du får tänka på att alla inte har tillgång till bil

Varför är det då bättre med Ikea parkeringen? Bussen går till Infra city också. Inte för att jag bryr mig om vart de blir någonstans men ditt argument va väldigt konstigt.

Får se om man dyker upp, och hoppas att det inte blir som senast jag va där med att alla står i klungor och ser skitsnea ut...

//Jacob

CarpeDiem German Engineering
20 mars 2009 · 9 081 Inlägg

Rallyhalle: Jag sa inte att det är bättre med IKEA parkeringen. Jag är också medveten om att det finns bussar till Infra City men orka åka kommunalt till en bilträff :S

Du måste inte komma till träffen men jag gör det här för att samla ihop folk och ha en trevlig stämning smile Jag förstår att det inte blev bra förra säsongen men gör ett nytt försök i år, går det bra så fortsätter jag. Blir det dåligt så lägger jag ner med att arrangera träffar så får nån annan göra det.

Som sagt, det är upp till dig om du kommer eller inte.

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
Rallyhalle
20 mars 2009 · 4 299 Inlägg

CarpeDiem skrev:
Rallyhalle: Jag sa inte att det är bättre med IKEA parkeringen. Jag är också medveten om att det finns bussar till Infra City men orka åka kommunalt till en bilträff :S

Du måste inte komma till träffen men jag gör det här för att samla ihop folk och ha en trevlig stämning smile Jag förstår att det inte blev bra förra säsongen men gör ett nytt försök i år, går det bra så fortsätter jag. Blir det dåligt så lägger jag ner med att arrangera träffar så får nån annan göra det.

Som sagt, det är upp till dig om du kommer eller inte.

Inte kul, men enda sättet för vissa även om det blir på Ikeas parkering.
Sen om du har gångavstånd till Ikea och själv inte äger någon bil så fattar jag också att du inte vill ha träffen någon annanstans eftersom du är arrangör.


Sen va inte de kritik mot dig, men om du ser dig själv som en utav dom griniga jävlarna jag snacka om så visst.
Jag tänkte bara att alla dom som tyckte att dom såg så coola ut bredvid sina bilar och blängde surt på en så fort man gick förbi förra året kanske kan ta och ändra sig på den punkten. Vi kommer ju dit för att träffa likasinnade och kolla på sjyssta bilar. Och kanske till och med snacka lite.
Lite svårt när man får blickar som får en att tro att man är dödens om man kommer närmare än 10 meter. Så jag hoppas dom bättrar sig till i år så att de blir en trevlig träff med bra stämning istället.

Men som sagt, det är upp till dig om du vill ta åt dig!
//Jacob

Chevrolet_racing Fullständigt galen
20 mars 2009 · 319 Inlägg

men va fan då kan vi väll försöka att satsa på att folk ställer sig bredvid varann o ser snäll o trevliga ut big_smile... jag tänker iaf göra de wink om jag hinner få klart nån av bilarna annars får jag tjata på mamma o pappa att rulla ut veteran kärran tongue

Full gas spar tid!
Loud pipes saves lives!
Full choke och öppna spjäll!
N.O.S Cruisers Stockholm
Volkswagen Beach Buggy "Badkaret" (1969)
Android
20 mars 2009 · 892 Inlägg

Tr1dent skrev:
Varför just Ikea parkeringen? Folk är ju typ rädda för varandra och står i buntar med 40 meter emellan. Bättre alternativ är ju infra city där folk står bredvid varandra.

Äsch, har ju inte med platsen att göra. wink
Jag skulle snarare tro att folk kan vara lite blyga för att gå fram, men innerst inne är glada och trevliga. Det är ju bara att gå fram och säga hej vet jag, så lugnar man stämningen lite. wink

EDIT: Sen ang. valet så är det ju bara en plats. Så råkar jag veta att arrangören bor i närheten. wink

Senast redigerat av Android (20 mars 2009)

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd
Emp2k
20 mars 2009 · 7 Inlägg

Man skulle ju kanske kunna tycka att på en BIL träff så kanske man kan bortse från de kommunala färdsätten....

IDMUD
20 mars 2009 ·

Kommer, non som vet hur busarna går?

Stream Statstjänsteman
20 mars 2009 · 125 Inlägg

Ska försöka dyka upp.

Audi A6 Avant 3.0T quattro "Daytonagrey" (2009)
Zeeeta
20 mars 2009 · 228 Inlägg

Android skrev:

Tr1dent skrev:
Varför just Ikea parkeringen? Folk är ju typ rädda för varandra och står i buntar med 40 meter emellan. Bättre alternativ är ju infra city där folk står bredvid varandra.

Äsch, har ju inte med platsen att göra. wink
Jag skulle snarare tro att folk kan vara lite blyga för att gå fram, men innerst inne är glada och trevliga. Det är ju bara att gå fram och säga hej vet jag, så lugnar man stämningen lite. wink

EDIT: Sen ang. valet så är det ju bara en plats. Så råkar jag veta att arrangören bor i närheten. wink

Lite som att ragga på krogen med andra ord! Bara att sälja billig smuggelsprit ur nån bagagelucka och slå upp lite ljud;) Skämt å sido.. Jag kommer iaf..

wagenwerks.net dubkorps.com wheel-whores.com
MrEdvard
20 mars 2009 · 29 Inlägg

syns där wink

Det vore roligt om det kanske blev lite cruising också smile

Senast redigerat av Matte944 (20 mars 2009)

Honda Civic Type-R "ctr" (2004)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang