5482
Sök

Behöver lite hjälp me mobilen den visar inte nummer när man ringer till den:P

2 600 Inlägg
24 februari 2009
Trådstartare
hej min syster har skaffat sig en ny mobil och det är så att den visar inte nummer när man ringer till den även om hon har lagt till en på sin tele lista utan det står bara okänt nummer. vi har letat på det mesta som vi kan tänka oss att det ligger nån inställning  men inte hittat nått står ingen i boken heller. så tänkte om är det nån som vet hur man ställer in detta om det går över huvudtaget? mobilen är en Sony Ericsson W595 plus

gör som jag kör gubba racer=)

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
24 februari 2009
Det ska fungera utan problem, hon kan gå tillbaka till affären och be om hjälp eller testa på en annan telefon av samma model.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

9 108 Inlägg
24 februari 2009
Ring teleoperatören, nummerpresentation kan vara en tillägstjänst som kostar extra.

2 600 Inlägg
24 februari 2009
Trådstartare
får åka ner till telenor och prata me dom för tjänten ska ingå nämligen. konstigt om man måste ställa in en sådan sak tongue men men nya mobilen krånligare än vad dom behöver vara. tack åter kommer me svar ifrån telenor.

VW-nörd?
4 332 Inlägg
24 februari 2009
Händer det med alla nummer som ringer henne eller är det bara ett specifikt? Kan ju vara så att den som ringer henne valt att dölja sitt nummer i sin telefon, eller hos operatören.
Nummerpresentation ingår hos Telenor

Blev inte som jag borde blivit
418 Inlägg
24 februari 2009
Har samma problem med min telefon. fungerade fin fint i början. men nu står det bara "okänd" när det ringer, oavsett vem det är.
Har också telenor tongue

Man vet att en bil har använts på rätt sätt när bromspedalen rostat fast.

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
24 februari 2009
Om hon har dig i sin telefonlista och vill ringa dig, kan hon ser den?

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

2 600 Inlägg
24 februari 2009
Trådstartare
inga nummer kom fram  och felet var att telenor hadde inte satt igång just den tjänsten så nu fungera det igen.

Avstängd
168 Inlägg
24 februari 2009
Brukar vara att simkortet är för gammalt, ring kundtjänst och be dem skicka ett nytt. Kanske är ett krav med 3G-kort?

Sök