1773
Sök

Tips på tålig mobil?

herr
321 Inlägg
24 februari 2009
Trådstartare
är trött på att mobilen går sönder hela tiden mad
nån som har nått tips på en hållbar telefon? gärna med kamera hmm

typ..eh..va?
582 Inlägg
24 februari 2009
Jag hade en nokia 6230 som fick va med om en jävla massa. Vet inte hur många gåner jag tappat den och hur högt det var, men de höll alltid. Tillochmed en tvätt klarade den av i tvättmaskinen, betedde sej lite underligt närmsta veckan, men sen var den som vanligt igen big_smile. Maken till tålig mobil får man leta efter tongue.
Men men, antar att du kanske syftar på någon lite nyare.

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!

herr
321 Inlägg
24 februari 2009
Trådstartare
Roz-104 skrev:
Jag hade en nokia 6230 som fick va med om en jävla massa. Vet inte hur många gåner jag tappat den och hur högt det var, men de höll alltid. Tillochmed en tvätt klarade den av i tvättmaskinen, betedde sej lite underligt närmsta veckan, men sen var den som vanligt igen big_smile. Maken till tålig mobil får man leta efter tongue.
Men men, antar att du kanske syftar på någon lite nyare.

jo helst lite nyare tongue vet inte ens om gamla 6230 går att få tag i längre neutral

typ..eh..va?
582 Inlägg
24 februari 2009
Misstänkte de tongue..nae de är klart, går nog inte ens att köpa dom längre. Men kom bara att tänka på de när du nämde hållbar mobil, för satan va den var hållbar tongue

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!

got stance?
546 Inlägg
24 februari 2009
gamla sony ericsson(kommer ej ihåg modelnamn) slängde en sån i tegelstenväggen på min gammla skolla, lite märken bara men inte mer

夢の力

3 714 Inlägg
24 februari 2009
Samsung M110 är hållbar med

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

78 Inlägg
24 februari 2009
w800i fungerar utmärkt och håller! :p

i jobbet så går man och fipplar å tappar den en  hel det så den har vart med om MYCKET wink den fungerar bra, men kameran är kass kvalite på

Från dom djupa skogarna i Hedared

Mästare
2 947 Inlägg
24 februari 2009
Siemens "Hajen"

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)

Wolfman Cruisers
1 258 Inlägg
24 februari 2009
farsan har en sonim den e jävligt hållbar tongue

----->Strippen S2<-----

VCRACING

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
24 februari 2009
sjovold skrev:

sonim är riktigt bra grejer.

Allmänt envis
12 512 Inlägg
24 februari 2009
SE W810i håller mkt bra med tanke på att den är rätt så avancerad, å andra sidan känns den lite kass från fabrik med gnek från skal och saker som skallrar roll

Annars är Siemens stöt/damm/fukttåliga M-modeller odödliga, vet inte hur många gånger mammas ME45i varit dränkt eller tappad sen 01, men den funkar fortfarande lika bra som ny.

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

herr
321 Inlägg
24 februari 2009
Trådstartare
sonimen var fan imponerande!, men det lutar nog mer åt nåt i stil med w810i. jag ska då iaf inte ha nån uppfällningsbar telefon nå mer iaf, fukten har så jävla många springor att leta sig in i..

Wolfman Cruisers
1 258 Inlägg
24 februari 2009
dusty skrev:
sjovold skrev:

sonim är riktigt bra grejer.

mmm big_smile dom har ju kastat dom ifrån 10e våningen å den höll, men inte för en band traktor roll

----->Strippen S2<-----

VCRACING

Sleeper
3 084 Inlägg
24 februari 2009
Ja inte fan köper man en viktelefon finns väl ingen sån som håller mer än en månad?

w810i (den första?) har jag och den har hållt  jävligt bra slänger ner byxorna med telefonen i trappen ofta, använder den som kapsylöppnare och har spelat rätt mycket på den. Den håller fortfarande skitbra
men jag gillar inte att menyerna är lite sega då man startar den. Men den slår inte den gamla 3510 man hade det var totalmisshandel funkade ändå big_smile

Synd bara att sony gör skittelefoner nuu mera gammal ouppdaterad programvara som inte funkar deras hopfällbara sony w910 är väl sämsta telefonen som gjorts någonsin?

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Sök