hej.
la ut en tråd i sommras på bygget men hittar den inte, så forsätter här.
sedan juli har jag byggt rörram i motorrum, byggt upp en plugg till flippfronten(ska bara lackas). Passar på att tacka anders på RP för all info om hur det går till, tror ni det är ett jävla jobb så muliplicera med 10!
pluggen olackad