25 februari 2009
Trådstartare
Tjo
Hade ett par ögonlock på bilen tills dom fick för sig att blåsa bort, så nu har jag massa fult lim kvar
på framlyktorna.
Vet inte vad det är för lim mer än att det är svart/mörgrått. Kanske Pl400 eller vad det heter?
I alla fall, nån som vet något bra sätt att få bort detta på ett bra sätt? Sitter som berget
Daniel