26 februari 2009
Trådstartare
Hej jag har två fordar en sedan och en halvkombi sedanens fönsterhissar ska jag fixa till min halvkombi är det svårt med kablarna samt vet någon hur man kopplar in allt. är ny till detta men är sugen att lära mig så tips tas emot.