4014
Sök

Snygg front till mazda 626 85-87?

7 100 Inlägg
27 februari 2009
Trådstartare
#1
mors!
är på jakt efter nån snygg front till min mazda.
typ typ liknande som dom här
http://www.blocket.se/vi/20439176.htm?ca=5_s
http://www.blocket.se/vi/20464661.htm?ca=5_s

eller om de finns nå liknande frontar som passar på ett ungefär tongue

mvh

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

375 Inlägg
28 februari 2009
#2
För 2000:- är det väl bara att hämta den översta av dom big_smile Finns väl mycket som passar din från den?
Senast redigerat av Dirk Diggler (28 februari 2009)


7 100 Inlägg
28 februari 2009
Trådstartare
#3
jo men har så jävla långt ditt,plus att någon skulle kanske köpa den idag sad

joo de finns mkt som passar,dock så måste ja nog korta av sidokjolarna för annars blir nog dom för långa tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

huh?
10 427 Inlägg
28 februari 2009
#4
Den första hade ju ett tufft kit! Går det inte kolla om man kan beställa ett 'GT'-kit genom någon Mazda-handlare då? inget är ju omöjligt tongue
Senast redigerat av steifan (28 februari 2009)


7 100 Inlägg
28 februari 2009
Trådstartare
#5
steifan skrev:
Den första hade ju ett tufft kit! Går det inte kolla om man kan beställa ett 'GT'-kit genom någon Mazda-handlare då? inget är ju omöjligt tongue

aa de tyckte ja med,jävla snygg front smile

hmm,de kanske de går,men frågan är hur dyrt blir inte de då tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

7 100 Inlägg
28 februari 2009
Trådstartare
#6
hittade annars de här!
http://shop.textalk.se/se/article.php?i … art=698909

men då är det till 88:an plus att de är för stort!vill inte ha nån front som är högre än bilen!
utan en liten och snygg front smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

7 100 Inlägg
28 februari 2009
Trådstartare
#7
poppe skrev:
Äh men ge dig, du åker ner dit på 1,5-2 timmar. Långt? knappast! Åk och hämta den nu

mjoo,men måste låna trailer(vilket ja inte ha råd med)
sen så väntar jag på svar om han skulle sälja den eller inte!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

7 100 Inlägg
1 mars 2009
Trådstartare
#8
den där första är nu såld,så den fronten vart de inte sad
tänkte höra med mazda imorrn om dom kan ta hem nå liknande.

eller någon som kanske har ett gt paket liggandes?

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

7 100 Inlägg
2 mars 2009
Trådstartare
#9
hittade en bättre bild på front,kjolr mm nu smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/27938/583450_auh9mn.jpg

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!


Sök