det är bara å slipa ner färgen...!!
man brukar ju använda silikon inferner(stavning) å torka av allt med innan man lackar
för att minimera risken för silikon
men vet ju inte hur seriös denna lackeraren va...
+ att det är väll bara å kräva om lack....!!
tar ju inte han långa tiden om det bara va så lite grejjer
för du har väll betalat för lacken
Senast redigerat av offarn (28 februari 2009)
Varför följa strömmen när man kan vara annorlunda....!!