3990
Sök

Hur tar man bort V-knoppen på en FAS1 S40?? + pedaler??

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
28 februari 2009
Trådstartare
#1
Tänkte byta ut växelspaks knoppen och funderar lite hur man gör?? tongue

Jag har hört något att på FAS1 ska dom vara limmade? och FAS2 är dom skruvade, eller nått?

Någon som vet hur man ska göra?

Sen en extra fråga.

Vilka sorts pedaler ska jag ha till volvon??
Köpte hem ett sett som jag skulle montera i dag ,men dom var på tok för breda och små.

Någon som har en bra sida eller länk till någonstans man kan köpa kanske modellanpassade eller nått??



Sök