3983
Sök

Toning på framrutan

667 Inlägg
1 mars 2009
Trådstartare
#1
hur många % ljusinsläpp måste man ha på toningen på framrutan?? innan lilla farbror blå säger ifrån?? tacksam för svar.. mvh


1 045 Inlägg
Concordia res parvae crescent
924 Inlägg
1 mars 2009
#3
sööök!!!

I'm 667 neighbur of the beast
www.rushracing.se

1337
1 343 Inlägg
1 mars 2009
#4
Det finns 1000 trådar om detta.
Det är 75% som gäller...
ska du mörka rutan med solfilm så går det inte att få lagligt...

I'm not a fighter, I'm a lover!

143 Inlägg
1 mars 2009
#5
e sök funktionen svår att använda hmm man börjar ju undra tongue


Sök