Volvoturboforum. Ett skämt!?

Zwudda Refined
1 mars 2009 · 1 770 Inlägg

Registrerade mig igår på http://volvoturboforum.forum24.se/ för att se hur det verkade. Då jag läst att Admin (Volvo_dude) startat det forumet för att i princip inget annat levde upp till de förväntningar som han sökte.
Så jag registrerade mig, och skrev mitt första inlägg och frågade varför dom bara satt på forumet och klankade ned på G.org, och samtidigt skrev jag upp en hel rad med olika Volvo forum som är helt suveräna, t.ex. TPC och 7/900 forumet.
Fick enbart till svar att pasar det inte så kunde jag dra ifrån forumet, att Admin inte ville ha mig där, det märktes ganska omgående då jag frågade olika saker som antagligen inte överensstämmde med deras åsikter.
Efter det så förklarade jag att han som Admin borde iallafall uppföra sig efter de regler som finns på forum och kanske borde uppföra sig lite mer proffsigt.
Det tålde tydligen inte personen ifråga så han bestämde sig för att avregistrera mitt konto, då han flera gånger (istället för at föra en normal diskussion) enbart sagt att om det inte passar så stick och att han skulle sparka ut mig. Jag sa att han gärna får göra det om han vill, och det gjorde han också.

Men precis innan an avregistrerade mig så hände något mycket ovanligt för att vara Admin, han kallade b.la. mig för "Pung sugare" mm offentligt i en av trådarna.

Borde verkligen en Admin uppföra sig på detta sättet?
Nån mer som har en åsikt om detta forut, den får gärna gå emot min, det gör inget alls.
//MVH

Niick Avstängd
1 mars 2009 · 233 Inlägg

Zwudda skrev:
Borde verkligen en Admin uppföra sig på detta sättet?
//MVH

Nej, är förmodligen någon efterbliven bonde som tror han och hans forum ska bli jättestora.

Blå saab 9-3 turba
Muttley
1 mars 2009 ·

De är för att han har polisbil som han kan göra så.
eller för att han vill vara helt ensam i sitt forum,då blir de ju exakt som han vill det.
skit i sådana skitställe. idioti låter de som.
Låt han försvara sig själv härsmile

Masterworks
1 mars 2009 ·

Vi har en sådan tomte på club corvette forumet oxå! lol

H3dlund Med lem
1 mars 2009 · 1 127 Inlägg

Fast varför göra ett sånt forum när det redan finns kan man ju fråga sig. Dem kommer ite lyckas något vidare ändå..

Men ja, göra så visar ju vilken nivå man ligger på. De vill antagligen inte ha fler användare. tongue

Senast redigerat av H3dlund (1 mars 2009)

Zwudda Refined
1 mars 2009 · 1 770 Inlägg

Ne, det verkar ju inte som det.
Och har kollat igenom trådarna lite, har inte sett mer än 10 st unika medlemmar som skrivit, varva 5-6 st är Moderatorer.
Mycket givande forum.

te_wik Forummoderator
1 mars 2009 · 12 813 Inlägg

Ja, det ser ju allt annat än seriöst ut iaf.


Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
Zwudda Refined
1 mars 2009 · 1 770 Inlägg

Ingen annan som har en åsikt om detta, som inte stämmer med den som redan skrivna har?

hedley Saaboholic
1 mars 2009 · 3 129 Inlägg

Zwudda skrev:
Ingen annan som har en åsikt om detta, som inte stämmer med den som redan skrivna har?

Doubt it, låter som en föregående skribent nämnde som en inskränkt bonnlurk som tycker han e skitball för att han fått upp ett forum.

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
TurbOla Reservdansk
1 mars 2009 · 6 271 Inlägg

Tur vi inte har såna tomtar på vårat forum i NordicR. cool

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet
Peter_racingteam
1 mars 2009 · 18 Inlägg

hej ingen skillnad emot tpc kan jag intyga med 200%

Volvo s60 (2005)
Volvo 940 "HPJMotorsport" (1995)
Volvo 855 R "t-röd" (1996)
Zwudda Refined
1 mars 2009 · 1 770 Inlägg

Peter_racingteam skrev:
hej ingen skillnad emot tpc kan jag intyga med 200%

Kan du förtydliga dig lite?
Så TPC och detta forum är precis lika bra?

alain www.bimmerpower.org
1 mars 2009 · 3 995 Inlägg

Får se hur lång det har gått om 6 månader.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW X5 4.4i (2006)
BMW 530i (2003)
Zwudda Refined
1 mars 2009 · 1 770 Inlägg

alain skrev:
Får se hur lång det har gått om 6 månader.

Skall bli mkt spännande.
Men för att få det att rulla runt bord ede kanske ändra attityd mot andvändare på forumet.

hedley Saaboholic
1 mars 2009 · 3 129 Inlägg

Peter_racingteam skrev:
hej ingen skillnad emot tpc kan jag intyga med 200%

TPC är betydligt mer väletablerat, välkänt osv bara som exempel.

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
Spelis
1 mars 2009 · 1 926 Inlägg

Kollade in en snabbis på forumet och läste en tråd som Volvo_dude själv hade skapat, han verkar inte veta vart punkt sitter....

Spelis
1 mars 2009 · 1 926 Inlägg

alain skrev:
Får se hur lång det har gått om 6 månader.

haha ja du! Det vill jag också se roll

Torger Tok i sina bästa dar
1 mars 2009 · 386 Inlägg

hahaha jävla tomte sida dom har tagit efter trådar här o dom lägger upp sina projekt här och där varför inte hålla sig till en sida såg att dom hade firat me 10 användare hahaha big_smile

tjooolihoo
Volvo v40 2.0 turbo "Blå faran" (2003)
Volkswagen Transporter "Skoterbil ljusbygge" (1994)
dahboy
1 mars 2009 · 1 002 Inlägg

Haha.. grym "Volvo_dude" va på att uttrycka sig i skrift.. noot..

...
Zwudda Refined
1 mars 2009 · 1 770 Inlägg

Njae, han är väl inte jätte begåvad med det svenska skrift språket, men det är inte det som denna tråden handlar om, utan hur dom behandlar medlemmar och deras forum.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang