Hejsan! har en volvo 855 t5r med gråa lister som jag hade tänkt lacka svarta i samma färg som bilen. Men nu undrar jag blir det ett bra resultat om man först tvättar av listerna med T-röd för att få bort smuts samt beläggningar. Sedan tar plast primer sedan lack och sedan klarlack. Eller kommer färgen att släppa så småningom? Några av er där ute som lackat era lister själva och kan säga hur resultatet blev?