Nej man kan ha olika bultmönster.
Det har inte med 4bult till 4bult att göra. Och inte heller tum på däcket.
På -89 är det: Bultmönster 4-108 ET 41 Navhål 63,4 (Fiesta)
Borde väl i princip vara samma på -85 skulle jag tro.
Senast redigerat av Janosch (3 mars 2009)