Hej!
Jag är ute efter LED-lampor eller liknande för innerbelysning och skyltbelysning till en saab 9000 cse -93. Det skall vara spollampor 36 mm samt 42 mm. Helst skulle jag vilja ha blått sken. Någon som vet var man kan få tag på dessa? Försöker leta så gott jag kan själv men har hittills inte hittat något passande. Därför tänkte jag om någon kunde ge mig lite snabb hjälp härifrån samtidigt.
Mvh
Daniel