FLindgren skrev:
Parkeringljus ska väll vara orange? samma sak som possitionsljus, eller är det annat?
nja de ska vara vita elr gula. parkeringsljus e ju främre positionsljus
Senast redigerat av Seth (3 mars 2009)
Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra