5398
Sök

Meet your messenger är det nått man bör akta sig för?

209 Inlägg
4 mars 2009
Trådstartare
Hej hej nu är det så att idag när jag kollade min hotmail så hade jag 20 nya o lästa mail och alla kom ifrån denna sida http://www.meetyourmessenger.se

Men jag har alldrig vart in på den där sidan förut men ändå så är jag tydligen registrerad där
med min hotmail adress och lite förvånad blev man när man fick se att den den sidan visste vilket datum man fyller år ochså  tur som var så gick det å radera sin profil därifrån

Är det någon mer härifrån som fått nått ifrån meetyourmessenger.se eller är det bara jag??

BECE
147 Inlägg
4 mars 2009
Jag får också från den sidan titt som tätt, men jag har aldrig klickat in mig på den. smile

Ingen minns en fegis.

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
4 mars 2009
Hänger inte det ihop med hotmail? Alltså att det är hotmails tjänst? Kolla på deras hemsida...

Even fools they say, can find a way out of the dark.

4 554 Inlägg
4 mars 2009
som trådskaparen sa så hade jag med tydligen en användare där utan att jag visste om de, tog bort den så nu får jag inga mer mail därifrån

9 108 Inlägg
4 mars 2009
Jag får bara massa invites från folk på min msn-lista, tar bort det som all annan spamskit.

1 926 Inlägg
4 mars 2009
Jag har också fått invites från mina vänner på msn-listan, har klickat in en gång men inget mer.

Kanske ska kolla ifall man har ett registrerat konto där som någon annan hade tidigare i tråden..

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
5 mars 2009
mm jag har med fått de på min mail , de e ju folk som man känner lite eller mycket , nää jag går inte med i de he he

Nissan Silvia

Sök