Inför: Åsele Marknad Car Show 2009 17 - 18 Juli

iceman_21
6 juli 2009 ·

tjarniz skrev:
måste man ställa ut 2 dagar ?tongue

nä, det behver du inte. det hade varit skoj. Men inte nödvändigt. Hellre en dag än ingen dag smile

Det är mest kommunen som vill fylla ut två dagar. Nästa år tror jag vi satsar på bilutställning en dag, å nånting annat en dag.

tjarniz
6 juli 2009 · 361 Inlägg

iceman_21 skrev:

tjarniz skrev:
måste man ställa ut 2 dagar ?tongue

nä, det behver du inte. det hade varit skoj. Men inte nödvändigt. Hellre en dag än ingen dag smile

Det är mest kommunen som vill fylla ut två dagar. Nästa år tror jag vi satsar på bilutställning en dag, å nånting annat en dag.

känns som det upplägget skulle vara bättre,   med skojjiga aktiviteter på söndagen .. var det inte nån bankörning eller nått förra året på söndagen eller när det nu va?tongue

många föranmälda ?

iceman_21
6 juli 2009 ·

tjarniz skrev:

iceman_21 skrev:

tjarniz skrev:
måste man ställa ut 2 dagar ?tongue

nä, det behver du inte. det hade varit skoj. Men inte nödvändigt. Hellre en dag än ingen dag smile

Det är mest kommunen som vill fylla ut två dagar. Nästa år tror jag vi satsar på bilutställning en dag, å nånting annat en dag.

känns som det upplägget skulle vara bättre,   med skojjiga aktiviteter på söndagen .. var det inte nån bankörning eller nått förra året på söndagen eller när det nu va?tongue

många föranmälda ?

nix, det var burnouttävling förra året på söndagen smile
ingen föranmälan änsålänge,

Altras
6 juli 2009 · 85 Inlägg

jag kommer att komma men först fredag eftermiddag tror jag. ska doc se om jag kan få ledigt fredag. åter kommer doc om det. Ström finns det att tillgå och hur mycket kabbel måste man ha med isåfall??

Mvh Altras
www.compello.se
Toyota Celica GT-FOUR st205 "Asian Star" (1995)
Jesse88
8 juli 2009 · 16 Inlägg

Jag kommer att dyka upp i år igen.. då jag befinner mig hemma på går´n utanför Fredrika.. hoppas jag hittar bilarna denna gång! haha förra året missade jag nog alla bilarna.. såg ett par stycken på nån gata inne bland alla som sålde prylar.. som stod o spelade lite musik..kommer med ett glatt leende o hoppas på o få se många bilar. // Jesse

iceman_21
8 juli 2009 ·

Jesse88 skrev:
Jag kommer att dyka upp i år igen.. då jag befinner mig hemma på går´n utanför Fredrika.. hoppas jag hittar bilarna denna gång! haha förra året missade jag nog alla bilarna.. såg ett par stycken på nån gata inne bland alla som sålde prylar.. som stod o spelade lite musik..kommer med ett glatt leende o hoppas på o få se många bilar. // Jesse

Iår ska det nog bli lättare å hitta bilarna. smile  Busstationen är lite större än gatan vi fick förra året.
hopas åxå på många bilar. Änsålänge vet jag av ett par stycken.

/

iceman_21
8 juli 2009 ·

Altras skrev:
jag kommer att komma men först fredag eftermiddag tror jag. ska doc se om jag kan få ledigt fredag. åter kommer doc om det. Ström finns det att tillgå och hur mycket kabbel måste man ha med isåfall??

Tja mannen, håller på kolla upp allt med strömmen å tvättplats osv.

Återkommer!.

iceman_21
8 juli 2009 ·

Iår kommer vi bara dela ut pris till Peoples choice.
Inte som förra året,när vi hade olika priser i olika klasser.

iceman_21
9 juli 2009 ·

https://www1.garaget.org/gallery/archive/3017/704039_u3ty3l.jpg

iceman_21
9 juli 2009 ·

dra gärna iväg ett mail, om ni vet ni kommer. Så har jag iaf en aning om hur många som kommer smile

j_uffe@hotmail.com

iceman_21
9 juli 2009 ·

https://www1.garaget.org/gallery/archive/3017/704081_rvuf06.jpg


https://www1.garaget.org/gallery/archive/3017/704082_24ke2k.jpg

k-len Egenföretagare
9 juli 2009 · 223 Inlägg

Kommer med 99% säkerhet, men är det lönt att komma enbart på lördagen? Kommer inte ha möjlighet att komma båda dagarna pga. tjocken-kärring=P

iceman_21
9 juli 2009 ·

k-len skrev:
Kommer med 99% säkerhet, men är det lönt att komma enbart på lördagen? Kommer inte ha möjlighet att komma båda dagarna pga. tjocken-kärring=P

det går bra att enbart komma lördag.

smile

Altras
10 juli 2009 · 85 Inlägg

jag har fått ledigt och kommer finnas där fredag lördag för utställning ev söndag? om nått kul sker?

Mvh Altras
www.compello.se
Toyota Celica GT-FOUR st205 "Asian Star" (1995)
robain
12 juli 2009 · 5 Inlägg

kommer med 100% på Lör! kommer bli kul!!!

BMW 523 (1997)
iceman_21
13 juli 2009 ·

Sweet!! .  väntar på besked att planen skall sopas osv av kommunen.

Ström kommer finnas.

Ett litet bekymmer dock, bussar kommer att komma å gå under dagen. Visserligen ett fåtal, men vi ska placera ut bilarna så det blir så lite strul som möjligt.

iceman_21
13 juli 2009 ·

Jag kommer finnas på plats f.o.m 8.30 på morgonen om nån vill komma å tvätta bilen innan.
FÖRSÖK att tvättat bort det grövsta innan... kl.10.00 så ska bilarna stå klar på planen. När marknaden börjar.

tjarniz
13 juli 2009 · 361 Inlägg

iceman_21 skrev:
Iår kommer vi bara dela ut pris till Peoples choice.
Inte som förra året,när vi hade olika priser i olika klasser.

pruistudelning på söndag bara eller?
är det utställnig på fredagen oxå?

iceman_21
13 juli 2009 ·

tjarniz skrev:

iceman_21 skrev:
Iår kommer vi bara dela ut pris till Peoples choice.
Inte som förra året,när vi hade olika priser i olika klasser.

pruistudelning på söndag bara eller?
är det utställnig på fredagen oxå?

Prisutdelning sker på lördageftermiddag. Ca 16.00 smile

Det är utställning både fredag & lördag.

iceman_21
13 juli 2009 ·

Altras skrev:
jag har fått ledigt och kommer finnas där fredag lördag för utställning ev söndag? om nått kul sker?

Tja, det händer inget bilrelaterat på söndagen iaf sad .

Ström finns, men inte begränsat med kabel. ta gärna med egen om det går.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang