En av dom finaste färgerna enligt mig är Nissan Skyline's "Midnight purple"
Tror det finns två "versioner" av Midnight purple en som skiftar i mera lila och en i blått. Finns säkert ngn som kan bekräfta/säga hur det ligger till. Annars funderat på något liknande färg som Lars.K's bil ?
skulle vara intressant vad liter priset för midnight purplen ligger ungefär på??
http://www.gtr.co.uk/forum/61214-midnig … price.html där står det lite ang priserna. Då man googlade runt lite så såg man nu att det finns 3 varianter och inte 2 som jag trodde. Om du inte blir avskräckt av priset för färgen så finns det även "färg kod" del på forumet så du kan få fram färgkoden. Hurvidare den "Lila versionen" är II eller I törs jag däremot inte svara på.
Annars kikat på alsacorp.com ? Om jag inte miss minner mig helt galet så ska dom har någon snarlik lila pearl till humanare pris. Annars så tycker jag att Honda Accord har en snarlik snygg färg (vet att den sitter på sent 90tal)
Jo den verkar ha hyffsat liter pris dendär kulören
Får se vad det blir,känns nästan som att man kommer hålla sig aningen mer till svart dock en aning nyans av lila bör ju funka de me LarsK kulören är ju fet,vet dock ej blandningen på den...lär vara blandat själv en hel del.
Jo den verkar ha hyffsat liter pris dendär kulören
Får se vad det blir,känns nästan som att man kommer hålla sig aningen mer till svart dock en aning nyans av lila bör ju funka de me LarsK kulören är ju fet,vet dock ej blandningen på den...lär vara blandat själv en hel del.
Tyvärr så kostar den en hel del, men är otroligt läcker. Nu när du nämner det så lär det inte vara Lars färg vara något man kan hitta på en "färgkarta" är nog blandat, Annars är väll ett enklare alternativ att köra på samma kulör som du har och bara lägga i pearl i klarlacken?