Hahahaha inaktiva säger ni ?! Jag är faktist ute och njuter av det fina vädret vi har i rätta delen av Sverige era gamla fjollträskare! Ferresten finns det inte mycket att uppdatera med, slipar typ bara på bilen inför lack, men om ni vill så snor jag syrrans "hej-alla-kan-ta-kort-med-denna-kamera" och rycker ihop ett gäng goa bilder!
Mvh Michael! ;D
PS: Eftersom jag inte uppdaterar med bilder på 9000 så vill ni ju självklart se mig.
God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)
Tja snygg bil har en likadan själv:) http://www.garaget.org/?car=17711 fast min har orginal trimmkit med större turbo röd apc och 3 bars bränsletrycks regulator + nått expriment chip från saab. Undrar hur många sådana provbilar saab byggde? Mvh emil
Tja snygg bil har en likadan själv:) http://www.garaget.org/?car=17711 fast min har orginal trimmkit med större turbo röd apc och 3 bars bränsletrycks regulator + nått expriment chip från saab. Undrar hur många sådana provbilar saab byggde? Mvh emil
Tjena! Där ser man, jag är inte helt ensam om experiment bilar då Har du med färgkod 199? Hmm, jag ahr faktist inte en aning om hur många SAAB byggde
Mvh Michael.
God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)
Tja! Ja just nu händer det absolut ingenting tyvärr. Jag kämpar för att få ihop pengar till lacken. Men det lutar åt en garagelack nu för jag har fan inte råd. Men Larsa kan hjälpa mig att lackera bilen och så får jag ju självklart gå över den med väldigt fint våtslip papper sen då. men det är inte mycket kvar på den. Slipa resten, byta en skärmkant, justera lite av inredningen så att säga, och lacka då. Får väl se när det blir Mvh Michael.
såklart finns intresset kvar.. man vart ju glad när man fick höra att meckandet är på G igen..
Najs! När kommer du och slipar åt mig då Mr.fjollträsk?
hahaa.. slipa är ju såååååååå roligt! jadu, får väl fixa bussbiljett för mina sista pengar eller nått... för den 27Juli blir det la lumpen för lilla moi. för... åka någon helg under lumpen för att slipa? det går bara inte!!!
såklart finns intresset kvar.. man vart ju glad när man fick höra att meckandet är på G igen..
Najs! När kommer du och slipar åt mig då Mr.fjollträsk?
hahaa.. slipa är ju såååååååå roligt! jadu, får väl fixa bussbiljett för mina sista pengar eller nått... för den 27Juli blir det la lumpen för lilla moi. för... åka någon helg under lumpen för att slipa? det går bara inte!!!
Jaså! Är det dags alltså? Vart hamnar du? Kompisen är på Amfibieregementet i skärgården