6434
Sök

[Smakråd] Fälgköp till Ådin (A4)

I brist på annat :)
526 Inlägg
8 mars 2009
Trådstartare
#1
Börjar så snart bli dags att slänga på sommarsulor och passa på att inhandla nya fälgar men kan som många andra inte bestämma mig till 100% vilka jag tycker är snyggast.....

Ska satsa på 18" i alla fall och det är följande fälgar jag funderar på och undrar vad ni tycker (kommer säkert hitta fler):
http://www.lv.zviedrudiski.com/images/articles/600x600/Advanti_Touring.jpg
Advanti Touring

https://www1.garaget.org/gallery/archive/1355/305264_c7f13p.jpg
Dotz Roadster

Finns ju helt klart en uppsjö av fälgar att välja ifrån. Är intresserad av svarta fälgar med kromkant så som Dotz Roadster.

Feel free att föreslå andra som ni tror skulle passa smile

961 Inlägg
8 mars 2009
#2
tycker dotz är skitsnygga , annars har ocl brorssons kommit ut me mycke fina fälgar oxå smile

Pure DieselPower

OEM <3
6 957 Inlägg
8 mars 2009
#3
Båda skulle sitta som smäck, gillar Advantin skarpt.

Tänk på detta: En fälg med svart centrum ser alltid mindre ut än va den är.

OEM <3

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
9 mars 2009
#4
Jag hade kört på Dotzen, dom andra såg lite plottriga ut. smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

ClubJDM.se
1 608 Inlägg
9 mars 2009
#5
Advanti helt klart smile


2 638 Inlägg
9 mars 2009
#6
Efter att ha kollat på din bil säger jag nog Advanti. Tror att de fälgarna kommer passa riktigt bra smile


huh?
10 427 Inlägg
9 mars 2009
#7
Advanti Touring såg riktigt tuffa ut, tror det skulle passa utmärkt på din svarta (?) bil!
Inget fel på dom andra heller, men röda detaljer är ju alltid trevligt.


I brist på annat :)
526 Inlägg
11 mars 2009
Trådstartare
#8
steifan skrev:
Advanti Touring såg riktigt tuffa ut, tror det skulle passa utmärkt på din svarta (?) bil!
Inget fel på dom andra heller, men röda detaljer är ju alltid trevligt.

Det är svart ja... Testade att lägga på advanti-fälgarna på www.specialfalgar.se på en svart A3:a och det såg riktigt nice ut smile

Dess utom, som kan ses på mina andra biler så försöker jag hålla ett rött-vitt-svart koncept i hela bilen (inte kommit superlångt men iaf smile )

186 Inlägg
11 mars 2009
#9
lätt dotz:en.....

1 741 Inlägg
11 mars 2009
#10
Skulle säga Advanti fälgarna, tror dom kommer passa mycket bättre på din bil.

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.

144 Inlägg
11 mars 2009
#11
Dotz Roadster är i och för sig snygg, men tillhörde förra säsongens "mest sålda" fälg, väldigt många kör omkring med den idag. Advanti Touring fälgen är allt för överarbetad, det tycks som om tillverkaren velat få med alla ingridienser i en fälg, polerade ytor, svart lackerad och röd rand. Hittade tre modeller hos www.infosite.se som alla är mer ovanliga på den svenska marknaden och stilrena i sin design, det tycks som om du gillar flerekrade fälgar.

Robban

ZCW Mystery
http://img3.imageshack.us/img3/1525/zcwmystery.jpg
Team Dynamics Monza Yellowline
http://img3.imageshack.us/img3/2121/tdmonza.png
Mandrus Millenium Black
http://img13.imageshack.us/img13/7269/mandrus.jpg

Robert

1 741 Inlägg
11 mars 2009
#12
Mitten var rätt het smile  (Men till rätt bil)

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.

Soubee
14 mars 2009
#13
Den första hade jag helt klart valt!
Kan ju dock också vara för att jag inte är speciellt förtjust svarta fälgar!

4 586 Inlägg
14 mars 2009
#14
Jag skulle nog välja ett rätt så öppen fälg annars så kommer den se så liten ut

ACE PANTHER

http://www.l-t-d.se/images/panther.jpg
Senast redigerat av jorre83 (14 mars 2009)



Sök