Börjar så snart bli dags att slänga på sommarsulor och passa på att inhandla nya fälgar men kan som många andra inte bestämma mig till 100% vilka jag tycker är snyggast.....
Ska satsa på 18" i alla fall och det är följande fälgar jag funderar på och undrar vad ni tycker (kommer säkert hitta fler): Advanti Touring
Dotz Roadster
Finns ju helt klart en uppsjö av fälgar att välja ifrån. Är intresserad av svarta fälgar med kromkant så som Dotz Roadster.
Feel free att föreslå andra som ni tror skulle passa
Advanti Touring såg riktigt tuffa ut, tror det skulle passa utmärkt på din svarta (?) bil! Inget fel på dom andra heller, men röda detaljer är ju alltid trevligt.
Advanti Touring såg riktigt tuffa ut, tror det skulle passa utmärkt på din svarta (?) bil! Inget fel på dom andra heller, men röda detaljer är ju alltid trevligt.
Det är svart ja... Testade att lägga på advanti-fälgarna på www.specialfalgar.se på en svart A3:a och det såg riktigt nice ut
Dess utom, som kan ses på mina andra biler så försöker jag hålla ett rött-vitt-svart koncept i hela bilen (inte kommit superlångt men iaf )
Dotz Roadster är i och för sig snygg, men tillhörde förra säsongens "mest sålda" fälg, väldigt många kör omkring med den idag. Advanti Touring fälgen är allt för överarbetad, det tycks som om tillverkaren velat få med alla ingridienser i en fälg, polerade ytor, svart lackerad och röd rand. Hittade tre modeller hos www.infosite.se som alla är mer ovanliga på den svenska marknaden och stilrena i sin design, det tycks som om du gillar flerekrade fälgar.
Robban
ZCW Mystery Team Dynamics Monza Yellowline Mandrus Millenium Black