nån som har något bra råd man kan göra? Har vita blinkers, Ska lacka bromsoken till sommarn, Något mer man kan göra? förslag
bild i galeriet
Bättre om du frågar dig detta: Vad kan man inte göra! Finns liksom inga direkta begränsningar på vad man kan göra med en bil idag.(om man inte räknar med varibler som ekonomi,kunskap så att säga).
Bilen har ju en vacker form och blir väldigt fin med ett lagom mjuk kjolpaket. Vill du ha iögonfallande så stoppa på ett shogun paket med hög vinge och lacka bilen orange eller ljusgrön. Så ett par stora fälgar, svart eller kromade.