2759
Sök

Fråga ang pioneer AVH-P4000DVD

67 Inlägg
8 mars 2009
Trådstartare
Har en fråga ang min dvd-spelare! (pioneer AVH-P4000DVD)

Kan man göra så att man kan kolla på film i skärmen bak medan man lyssnar på radio/mp3 i framsätet. De som kollar på filmen ska givetvis ha hörlurar.
Jag har letat på forumet men har inte hittat något.

mvh/ Peter J
Senast redigerat av nalle20 (9 mars 2009)

42 Inlägg
9 mars 2009
Har nyss införskaffat mig en sådan så är osäker, har du kollar i instruktionsboken big_smile

67 Inlägg
9 mars 2009
Trådstartare
Japp jag har läst igenom instruktionsboken. men jag har inte hittat om att man kan göra så:(
Du får gärna höra av dig om du hittar någon lösning!
Senast redigerat av nalle20 (9 mars 2009)

42 Inlägg
9 mars 2009
jag spelar ett par JBL GTO-6527 med denna stereo och det låter 10x bättre än orginal så länge det är lugna låtar utan bas. Men så fort man drar upp volymen eller nån mer bas låt så låter det verkligen inte bra, det plongar nästan i högtalarna. Jag har varit noga med monteringen och änvändt dämpningsmatta. Hur ska jag ställa in stereon? loudness osv? mvh

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
9 mars 2009
nalle20 skrev:
Japp jag har läst igenom instruktionsboken. men jag har inte hittat om att man kan göra så:(
Du får gärna höra av dig om du hittar någon lösning!

Om det inte står nånting i instruktionsboken om det så går det nog med största sannolikhet inte. Tillverkarna brukar vara väldigt tydliga med alla funktioner då det är sånt som säljer. Att då inte skriva nånting alls om en funktion som finns låter konstigt.

Matte87 skrev:
jag spelar ett par JBL GTO-6527 med denna stereo och det låter 10x bättre än orginal så länge det är lugna låtar utan bas. Men så fort man drar upp volymen eller nån mer bas låt så låter det verkligen inte bra, det plongar nästan i högtalarna. Jag har varit noga med monteringen och änvändt dämpningsmatta. Hur ska jag ställa in stereon? loudness osv? mvh

Jag skulle tippa på för lite effekt samt att den inbyggda förstärkaren inte tycker om att belastas med 2Ohm. Testa att köra högtalarna på ett steg, eller sänka basen.

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

Sök