Har xenonkonverterat mina dimljus på min ss aero..funkar väl inge vidare då dessa bara funkar någerlunda då motorn e varm..skumt som fan..när ja startar dom när motorn e kall så blinkar den vänstra o den högra går igång ibland:P menmen..nån som tror att de kan funka bättre med dioder istället? kanske inte lika känsliga o ljusmässigt så ska de ju bara vara snyggt då man inte får använda dessa när de e mörkt!