4572
Sök

Xenon lr Diod???

231 Inlägg
9 mars 2009
Trådstartare
#1
Har xenonkonverterat mina dimljus på min ss aero..funkar väl inge vidare då dessa bara funkar någerlunda då motorn e varm..skumt som fan..när ja startar dom när motorn e kall så blinkar den vänstra o den högra går igång ibland:P menmen..nån som tror att de kan funka bättre med dioder istället? kanske inte lika känsliga o ljusmässigt så ska de ju bara vara snyggt då man inte får använda dessa när de e mörkt!


Egen företagare
864 Inlägg
9 mars 2009
#3
Detta när de tänds ibland beror på för dåligt med ström, vi har exakt lika fel på en traktor hemma.
Och så bli ljuset lite rosa när det är för mycket strömfall.

Riktiga män luktar DIESEL
Patrik´s Maskintjänst
www.skogsforum.se


Sök