6341
Sök

High-Def: Bugatti Veyron Mansory, Bleu Centienne and Grand Sport i Geneve 2009

657 Inlägg
9 mars 2009
Trådstartare
Rätt feta. €1,35 milllion för Bugatti Veyron 16.4 Bleu Centienne.

http://www.youtube.com/watch?v=JB-H2hqY … ture=email
Senast redigerat av MDrei (9 mars 2009)

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
9 mars 2009
Varför försvann den andra tråden jag klagade på dig i?
I alla fall, använd dig av den tråden du redan hade istället för att spamma sönder forumet min din reklam.
Och skriv inte att det är HD när det faktiskt inte alls är det.

Whine whine!

657 Inlägg
9 mars 2009
Trådstartare
Spam? Detta är film från Geneve precis som alla andra trådar därifrån. Det är ett filmforum för eget material. HD är det enligt YouTube och Apples definition.

Sluta vara så bitter och njut av bilarna istället.
Senast redigerat av MDrei (9 mars 2009)

2 751 Inlägg
9 mars 2009
Urkas skrev:
Varför försvann den andra tråden jag klagade på dig i?
I alla fall, använd dig av den tråden du redan hade istället för att spamma sönder forumet min din reklam.
Och skriv inte att det är HD när det faktiskt inte alls är det.

Klicka på HD knappen så ska du se att det händer grejjer

Who Djaa bless no man curse

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
9 mars 2009
MDrei skrev:
Spam? Detta är film från Geneve precis som alla andra trådar därifrån. Det är ett filmforum för eget material. HD är det enligt YouTube och Apples definition.

Jo men du kan ju faktiskt lägga alla Geneve-filmerna i samma tråd. Jag börjar bara tröttna på din eviga gtboard-reklam. För seriöst, det enda du gör på garaget är att spamma filmer från gtboard.

DasAuto skrev:

My bad, eller snarare youtube som har en tendens att glömma bort att jag har valt hd som default.

Whine whine!

657 Inlägg
9 mars 2009
Trådstartare
Sure, jag kan skapa en Genevetråd.

Jag lägger upp bilfilmer och de görs av gtboard.

Du har alltid vart extremt negativ så varför itne bara sluta besöka gtboardtrådar, vare sig det har Scuderia vs Koenigsegg rejs, Genevenyheter eller annat.

Du är bara en negativ person som borde skapa något själv kanske, då kanske du blir gladare smile

Urkas skrev:
MDrei skrev:

Jo men du kan ju faktiskt lägga alla Geneve-filmerna i samma tråd. Jag börjar bara tröttna på din eviga gtboard-reklam. För seriöst, det enda du gör på garaget är att spamma filmer från gtboard.

DasAuto skrev:

My bad, eller snarare youtube som har en tendens att glömma bort att jag har valt hd som default.

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
9 mars 2009
MDrei skrev:
Du är bara en negativ person som borde skapa något själv kanske, då kanske du blir gladare smile

Nej, han har rätt.

Det räcker med en tråd!

1 488 Inlägg
9 mars 2009
Samla alla i en tråd för att posta ett eget inlägg för varje film. Blir så onödigt många poster som spammar ner forumet. Har annars inget emot dina filmer, gillar de.

Mvh
Moderator

Sök