Kanske är en del människor i detta land som prenumererar på Volvo/Saab och byter upp sig med jämna mellanrum. BMW-ägare kanske är mera trogna per bil än alla andra där på listan dock
Eller kanske för att BMW har otroligt många olika och attraherande modeler som passar alla planböker. Som säger man, BMW följer inte bara utveckling, de leder den.
Senast redigerat av alain (9 mars 2009)
varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
Eller kanske för att BMW har otroligt många olika och attraherande modeler som passar alla planböker. Som säger man, BMW följer inte bara utvekling, de leder den.
Därför bla Audi A4 gått om 3-serien i nybilsförsäljningen i Tyskland?
Mercedes BMW och AUDI köper folk som har höga krav och vill ha premium bilar. Trist budget folk köper Volvo och Saab som inte bryr sig om bilar, vill bara ha säkerhet och stor bil
Jag måste säga MB ÄR KUNGEN om man har råd ! Sen kommer Audi och sist BMW , förr va BMW bättre än Audi. Men det här är vad jag tycker. Oavsett vilken man köper av dom tre så har man en riktigt fin och skön bil som inte är trist .
Mercedes BMW och AUDI köper folk som har höga krav och vill ha premium bilar. Trist budget folk köper Volvo och Saab som inte bryr sig om bilar, vill bara ha säkerhet och stor bil
Jag måste säga MB ÄR KUNGEN om man har råd ! Sen kommer Audi och sist BMW , förr va BMW bättre än Audi. Men det här är vad jag tycker. Oavsett vilken man köper av dom tre så har man en riktigt fin och skön bil som inte är trist .
HAHHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHA
Är det redan 1 aprill?
Visste ni att mercedes levereras rostig och klar från fabrik:D
Plastidip har tagit epa stylingen till nya höjder pff:P
Är det redan 1 aprill?
Visst, audi bmw merca e dyra leksaker, mer för dem som har mer pengar lr vill leva på nudlar... Volvo var ett bra märke innan det börja gå snett i början av 2008. dem flesta volvobilarna är bekväma och relativt fina, visst kanske "svensson" bil men vad ska man kalla tyska bilarna då för? det får ni själva argumentera över=)
Slår vad om att den vanligaste färgen på V70 ä grå.
Tror det ska vara 'Silver' som är vanligast i Sverige och antagligen på V70.
Petnoga man ska va då menar Silver, men tycker den ä mer grå daskig å tråkig färg
Orsaker:
1. Vi har inte så mycket solsken i Sverige. 2. Personer som köper en silverbil kanske inte tvättar den så noga -> grådaskigare än vanligt, 3. Skitiga glasögon.
Är det redan 1 aprill?
Lol Sa han som har volvo ?!
eftersom volvo är bäst:P
Plastidip har tagit epa stylingen till nya höjder pff:P
Eller kanske för att BMW har otroligt många olika och attraherande modeler som passar alla planböker. Som säger man, BMW följer inte bara utveckling, de leder den.
Ja får vibbarna av att bmw-folket försöker knycka Audis slogan dom kör med.
"Audi - Försprång genom teknik"
Så bmw leder inte nån utveckling..
- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!