4548
Sök

Raka rör / Dämpare på jänk?

1 131 Inlägg
12 mars 2009
Trådstartare
#1
Ska byta ut sista biten på avgassystemet på pontiacen nu då de ser förjävligt ut smile

Köra på raka rör? (3" som sitter på nu) Eller någon sorts dämpare?


Om jag kör på raka rör så står det mellan.
Rostfria 3"
Kromade 3"
Svartlackerade 3" (gjorde en dålig bild i "paint" men såg brutalt ut) 


Vad tycker ni här på garaget? smile




(skall även lämna in bilen och få bakrutan å de små sidorutorna tonade i en väldigt mörk nyans)


Random Hero
4 047 Inlägg
12 mars 2009
#2
rostfritt !

Dog food lid. Backwards


Sök