Enklast är väl att kolla igenom de stora nätaktörernas sortiment i Sverige som Gummihuset, Bythjul, Nässjö Däck, Bil o Motor Taberg, Infosite, Molway osv, kolla även in grossiternas hemsidor Svenska Fälg, Specialfälgar, Amring, OCL Brorsson, Abozzo, World of Wheels räcker inte det så kolla in USA tex www.bigwheels.net
Infosite hade riktigt fina fälgar till din bil, blir ju lite begränsat pga bult.mönster. Eller ska du köpa Spacers som konverterar till 5-bult?
Finns det spacers som konverterar till 5bult? :S Hur bra fungerar det egentligen? Det hade ju varit en supergrej om det fungerar bra! Är ju som sagt just nu väldigt begränsat utbud.
Jag har handlat från infosite och dem va smidiga att ha att göra med.
däremot bussfrakt e en annan historia.... skicka ena hjulet till övertorneå eller vart fan de nu va... jag fick 3 hjul som skulle till mig och sen nån annan chrome variant som skulle långt åt hellsicke bort
Men ringde till infosite som lovade att stressa på bussfrakt och det tog inte så lång tid förrens jag hade mitt andra hjul och den andra killen hade sitt
Jag har handlat från infosite och dem va smidiga att ha att göra med.
däremot bussfrakt e en annan historia.... skicka ena hjulet till övertorneå eller vart fan de nu va... jag fick 3 hjul som skulle till mig och sen nån annan chrome variant som skulle långt åt hellsicke bort
Men ringde till infosite som lovade att stressa på bussfrakt och det tog inte så lång tid förrens jag hade mitt andra hjul och den andra killen hade sitt
Okey. Kanske mest otur då. En sak som jag funderade på är att de fälgar de rekommenderar till min bil i 18" har en ET på ca 37-38 medan orginal är 33. Passar det ändå eftersom det står så på sidan? Eller måste man skaffa spacers?